  • 1. Data: 2008-11-13 13:05:48
    Temat: Czy jest taki bank??
    Od: lolka <l...@b...pl>

    Poszukuję konta osobistego w banku spelniajacego przynajmniej 3 z 4
    zalozonych warunkow:

    - pelna obsluga konta on-line z zabezpieczeniem w postaci tokena
    - karta umozliwiajaca platnosci w internecie (ale nie kredytowa! -
    zwykla debetowka, lub "wirtualna karta")
    - mozliwosc zalozenia przez jedna osobe prywatna dwoch, technicznie
    oddzielnych kont (lub subkont) z dostepnoscia a-vista, posiadajacych
    nieograniczone darmowe przelewy krajowe; moga to byc rozne typy kont,
    oprocentowanie jest mi obojetne, warunek aby oba byly obslugiwane on-
    line
    - duza siec bezplatnych bankomatow, lub niskie prowizje za wyplaty z
    tychze

    Nie znalazlam w sieci odpowiedniej oferty, ale moze jakis bank
    przeoczylam?
    Aha - za VWBank podziekuje z gory - wlasnie sie stamtad wynosze i
    dlatego szukam innego :)

    --
    *lolka*

  • 2. Data: 2008-11-13 13:14:52
    Temat: Re: Czy jest taki bank??
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    lolka wrote:
> [...]
    > przeoczylam?
    > Aha - za VWBank podziekuje z gory - wlasnie sie stamtad wynosze i

    Inteligo - nie ma tylko tokena (karty kodow jednorazowych zdrapywane) -
    ale kiepska oferta lokat itp

    Sprawdz Eurobank - moze Ci podpasuje - ale tam mozesz miec tylko jedno
    konto (+ jedno wspolne)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-11-13 13:43:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maverick pisze:
    > lolka wrote:
    -posiadajacych
    [...]

    > Inteligo - nie ma tylko tokena (karty kodow jednorazowych zdrapywane) -
    > ale kiepska oferta lokat itp

    No i z darmowymi przelewami byłby problem.
    KJ

  • 4. Data: 2008-11-13 14:13:48
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > -posiadajacych
    > [...]
    >
    > No i z darmowymi przelewami byłby problem.
    > KJ

    Ale trzeba przyznac ze bardzo wygodne konto. Szczegolnie jesli chodzi o
    zakladanie subkont.
    Tylko oferta kijowa - ale interface chyba najlepszy (mbank, bzwbk, ing,
    raifi, multi - testowane, kazdy byl dla mnie gorszy)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2008-11-13 14:27:24
    Od: l...@g...com

    On 13 Lis, 14:14, Maverick <k...@N...pl> wrote:

    > Inteligo - nie ma tylko tokena (karty kodow jednorazowych zdrapywane) -
    > ale kiepska oferta lokat itp

    Odpada. Platne przelewy, a z oszczednosciowego slono platne powyzej
    jednego.
    Bankomaty za darmo tylko wlasne.
    Brak tokena.

    > Sprawdz Eurobank - moze Ci podpasuje - ale tam mozesz miec tylko jedno
    > konto (+ jedno wspolne)

    Dopytywalam tam dzis, bo tez mi w pierwszej chwili wpadl w oko :)
    Oprocz tego, ze jedno konto, to nie maja kart wirtualnych.
    A i jeszcze ciekawostka: konto nie obsluguje przychodzacych przelewow
    zagranicznych 0_o.

    --
    *lolka*

  • 6. Data: 2008-11-13 14:29:22
    Od: l...@g...com

    On 13 Lis, 15:27, l...@g...com wrote:

    > A i jeszcze ciekawostka: konto nie obsluguje przychodzacych przelewow
    > zagranicznych 0_o.

    "wychodzacych" mialo byc, rzecz jasna :)

    --
    *lolka*

  • 7. Data: 2008-11-13 15:49:49
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>

    lolka <l...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > przeoczylam?
    > Aha - za VWBank podziekuje z gory - wlasnie sie stamtad wynosze i

    toyota bank (nie wiem czy mozna wiecej kont) , jest token, przelewy (chyba)
    free, karta debetowa z tego co tu mowili wypukla (ja czekam obecnie na nia) -
    za 30 zl) wiec mozna placic przze net, orpocentowanie 3,5% ladna strona do
    zarzadzania (ladniejsza od bzwbk, mbank, multibank, ing - te sprawdzalem)
    z bankowatu do 3 wyplat lacznie za darmo z kazdego bankomatu, placisz od 4
    wyplaty w miesiacu

  • 8. Data: 2008-11-13 15:56:45
    Od: arti <p...@s...net.pl>

    witam

    > - pelna obsluga konta on-line z zabezpieczeniem w postaci tokena

    Dlaczego tokena ??
    O wiele lepszym rozwiązaniem jest potwierdzenie przelewu przez SMS
    Nie trzeba nosić tokena , który jest mały i łatwo go zgubić + jest to
    dodatkowy element o którym trzeba pamiętać,a telefon kom. na który
    przychodzi sms zawsze masz przy sobie .( zabezpieczenie jest to samo)

    Jeżeli ktoś potrafi mi wytłumaczyć dlaczego token jest lepszy od smsów ,
    to bardzo poproszę , może jest coś o czym nie wiem

    pozdr
    arti

  • 9. Data: 2008-11-13 16:11:02
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    arti wrote:
> [...]
    >
    > Jeżeli ktoś potrafi mi wytłumaczyć dlaczego token jest lepszy od smsów ,
    > to bardzo poproszę , może jest coś o czym nie wiem

    W Eurobanku masz token w komorce :D

    Dlaczego token - zeby moc zaplacic przez neta w swieta :P - poza tym
    bateria tokena liczona jest na kilka lat - a telefon - na max kilka dni
    - wiec wieksze prawdopodobienstwo ze padnie i nie bedziesz mogl wyslac
    kasy z neta np z pracy.

  • 10. Data: 2008-11-13 16:14:13
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Np. są instytucje, w których nie działa telefon komórkowy albo nie możesz wnosić
    prywatnego.

    -----