    From: Andrzej Bedliński <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy naprawdę straciłem zdolność kredytową
    Date: Sun, 06 Mar 2005 11:27:40 +0100

    Od ponad dwóch lat mam rachunek Biznes Partner wraz z umową kredytową w
    PKO BP.
    W tej chwili zaczynam ubiegać sie o przedłuzenie umowy.
    Kredyt to 15 000 zł,przez ostatnie pół roku miałem niewielką aktywność
    na rachunku(wynika to z sezonowości branży), w dodatku na PIT-36
    wykazałem niewielką stratę.
    Obroty na rachunku w nciągu roku to ok.150 tyś zł(tendencja wzrostowa).
    Bank nie miał ze mną żadnych problemów,konto nigdy nie było zajęte przez
    ZUS,US czy podobne.Nie mam też żadnych długów do dostawców.
    Niestety spodziewam sie dużych trudności ze strony Banku.
    Jakich jeszcze argumentów mógłbym użyć w przekonaniu kredytodawcy.
    W poniedziałek ide na rozmowę
    Pozdrawiam
    Andrzej