  • 41. Data: 2002-07-03 14:28:37
    Temat: Re: Czy odej?cie Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > Super, to nie róbmy nic, a będzie dobrze. Gratuluje.

    Milerowi niestety brak odwagi, a tu mnie zdziwił niepomiernie bo z jego
    tekstów wnioskując to myślałem że to twardziel prawie jak latynoski macho
    jakiś :-)

    powinien wiedzieć, że niezależnie czy zrobi coś dobrego (jak Balcerowicz)
    czy nie zrobi nic dobrego (jak Buzek) to i tak znajdą się tacy (vide Lepper)
    którzy obrzucą go najgorszym błotem

    premier to poprostu takie stanowisko i już, jeśli nie zdaje sobie z tego
    sprawy to tym gorzej dla niego i niestety dla nas, jedyne wyjście to wziąść
    się do roboty i zrobić coś dobrego dla tego kraju, wtedy przynajmniej
    historia go dobrze oceni - na dobre oceny społeczeństwa i tak nie ma co
    liczyć

  • 42. Data: 2002-07-03 14:59:17
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> napisał w wiadomości

    > Milerowi niestety brak odwagi, a tu mnie zdziwił niepomiernie bo z jego
    > tekstów wnioskując to myślałem że to twardziel prawie jak latynoski macho

    Rezultat jest taki, że mam ratę większą o 100zł :-(((

    --
    radar
    GG2458209

  • 43. Data: 2002-07-03 15:33:40
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > Rezultat jest taki, że mam ratę większą o 100zł :-(((

    w rozmowie bodajże w GW - pytano go o problem ludzi, firm, które mają
    kredyty denominowane w Euro

    Miler odpowiedział pytaniem : a czemu zadłużyli się zagranicą ?

    Na odpowiedź dziennikarza że w polskich bankach też można brać kredyty w
    Euro - nie bardzo umiał logicznie odpowiedzieć

    a tymczasem jestem o jakieś 80 zł miesięcznie w plecy dzięki przystojnemu
    Leszkowi i jego kolegom, pozytywnych efektów ich polityki póki co nie widze

  • 44. Data: 2002-07-03 16:12:38
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    > Proszę bardzo - na początek podatek liniowy i likwidacja ulg, nie
    > wpłacanie zaliczek na poczet podatku dochodowego w ciągu roku,
    > drastyczne zmniejszenie obciążeń z tytułu ZUS dla przedsiębiorców i
    ich
    > rodzin (w Czechach ZUS dla przedsiębiorców wynosi ok. 90 zł
    miesięcznie
    > od osoby

    Marzenia to ja też mam takie. Niestety jestem za cienki żeby policzyć,
    jakie będą tego skutki. Dlatego pytam fachowców.

    > likwidacja obecnego kodeksu pracy w jego
    > socjalistycznym brzmieniu

    Chcesz powystrzelać związkowców?
    Masz świeży przykład. Niedawno rząd wpadł na głupi pomysł by ratować
    prywatną stocznie. Dziennikarz pytali ministrów, czy zdają sobie
    sprawę, że może to spowodować lawinę kłopotów. Od trzech tygodni
    Piechota krąży między bankami, wierzycielami, likwidatorami a rządem. I
    co związkowcy na to? ... Żądają jego usunięcia!
    A mówiłem, że lepiej by zrobił, jakby się na to wypiął i pojechał na
    ryby.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Czy nowy minister finansow zatrzyma lawine negatywnych reakcji?

  • 45. Data: 2002-07-03 16:12:57
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "AMRA" <a...@a...com>

    > Uuu - a masz kogos na horyzoncie, na ktorego mozna zaglosowac??? Bo
    ja nie
    > wiedze niestety...

    Z ogromną przykrością stwierdzam, że ja też nie.

  • 46. Data: 2002-07-03 16:13:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > masz rozdwojenie jażni albo ktos sie podszywa pod Ciebie :-)

    he he ;)
    Nie. Ja pisze o jego ostatnim rzadzeniu. W koalicji z AWS. Pierwszy budzet
    byl do d. bo byl przygotowany przez SLD-PSL. Ale pozniej mial juz wolna
    reke. I co???

    Ano wlasnie i nic. Tylko dzieki nadzwyczaj duzym wplywom z prywatyzacji i
    koncesji za UMTS udalo sie dopiac jako tako poprzednie budzey. Ale bylo juz
    wiadoom, ze bedzie kiepsko... Zapomniales o tym?

  • 47. Data: 2002-07-03 16:14:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Super, to nie róbmy nic, a będzie dobrze. Gratuluje.

    tak. Popieraj Balcerowicza, bo akurat jednostkowo tobie sie powodzi
    akurat....

  • 48. Data: 2002-07-03 16:17:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ROTFL! Co to znaczy, że "społeczeństwo zaciska pasa"? Bo mi to brzmi
    > jak ostatnie lata komunizmu.

    Nie, to "tylko" tekst elit rzadzacych skierowanych do spoleczenstwa (mowa
    tutaj o "robolach").

    Tak to jest, ze wielu sie dostalo do koryta, wielu nakradlo i kradnie dalej,
    a ludziom tlumaczy sie ze to wina RPP, Buzka, SLD PSL, PRLu i tak dalej.
    A zlodzieje jak kradli tak kradna....

  • 49. Data: 2002-07-03 16:31:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niemożliwe!
    > To już nie twierdzisz, że to wina RPP i Balcerowicza??
    > Co za niespodzianka :)))

    Nie rozumiem z czego sie cieszysz?
    Z bezrobocia, jakie w Polsce jest, z malejacej produkcji przemyslowej,
    slabnacego popytu wewnetrznego???
    A przeciez wlasnie te skladniki najlatwiej zmienic wlasnie instrumentami
    lezacymi w gestii RPP i Balcerowicza .
    Nie twierdze, ze osiagnie sie wtedy trwaly i stabilny wzrost gospodarczy,
    ale jesli RPP dociska, Miller (niestety) nie robi prawie nic... Suma sumarum
    nic dobrego nie wychodzi z tego.

    Piszacy tutaj a popierajacy RPP wychodza z zalozenia:
    - ja mam dobra prace (wlasny interes), mam kase lub kredyt na samochod,
    mieszkanie itp, mam perspektywy.
    Czyli kazde zmniejszenie stop procentowych jest zle (bo mniej zarobie na
    odsetkach), podatek od zyskow jest zly (bo mi panstwo kradnie), silny zloty
    jest OK - bo w Euro fajnie kredyt sie splaca.

    Tylko sorry - ale to jest krotkowzroczne patrzenie. Widzicie tylko i
    wylacznie czubek swojego nosa. A to co dobre dla Was, niekoniecznie dobre
    jest dla gospodarki.

    Oczywiscie, ze ja tez moge smialo twierdzic ze: nalezy obnizyc podatki, a
    najlepiej wprowadzic podatek liniowy, wywalic na zbnity pysk (bez odpraw)
    wszelka zwiazkowa slawocz, zredukowac zatrudnienie w molochach takich jak
    PKP, zmniejszyc socjal, poodbierac pol rent i wczensiejszych emerytur,
    uelastycznic kodeks pracy i tak dalej.

    Ale... wybory sa co 4 lata.

    Moze przydalby sie jakis drugi Pilsudski ;) (Pinochet ;)))

  • 50. Data: 2002-07-03 16:48:32
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "AMRA" <a...@a...com>

    > Trzy - nie wyczuwasz ironii w moim tekscie???
    > Kto rozwalil PRL? robotnicy - ktorym bylo zle. Czy robotnikom (tym z
    dolu,
    > ktorzy jakby nie bylo tworza wiekszosc spoleczenstwa) polepszylo sie
    czy
    > pogorszylo, no???

    Nachodzi mnie taka smętna refleksja. Kto był na czele walki o
    kapitalizm? Stocznia Gdańska, Stocznia Szczecińska, Ursus, Radom,
    Zagłębie.
    Czy ja gdzieś czegoś nie słyszałem o rewolucji, zjadającej swoje
    dzieci?