  • 51. Data: 2002-07-03 20:20:34
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > Ano wlasnie i nic. Tylko dzieki nadzwyczaj duzym wplywom z prywatyzacji i
    > koncesji za UMTS udalo sie dopiac jako tako poprzednie budzey. Ale bylo
    juz
    > wiadoom, ze bedzie kiepsko... Zapomniales o tym?

    a pamiętasz dlaczego zrezygnował po 2,5 roku i UW odeszła z rządów ?

    ano właśnie dlatego że przez jakiś czas myślał że AWS da się nakłonić do
    logicznego myślenia tyle że się nie udało,

    bo ustalał przez 3 tygodnie z marianem szczegółowe rozwiązania a połowa
    posłów AWS miała to gdzieś i do spółki z SLD !!!!! głosowała ustawy
    rozdające na prawo i lewo państwowe pieniądze (teraz SLD stara się zapomnieć
    że sama głosowała za wszystkimi ustawami psującymi państwo zgodnie z teorią
    że im gorzej tym dla nich lepiej)

    próbował wziąść odpowiedzialność za państwowe finanse, niestety z takim
    partnerem się nie dało

  • 52. Data: 2002-07-03 20:25:36
    Temat: Re: Czy odej?cie Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > tak. Popieraj Balcerowicza, bo akurat jednostkowo tobie sie powodzi
    > akurat....

    przepraszam, ja się tu wypowiadam w swoim imieniu - zaczyna mnie ciekawić
    natomiast w czyim imieniu Ty się wypowiadasz ?

    tysiecy pokrzywdzonych przez Balcerowicza ? toć na to ma Lepper monopol - i
    z całym szacunkiem nie przebijesz go, nie masz szans

    ktoś Ci dał mandat do wypowiedzi w jego imieniu ?

    jest Ci osobiście źle ? wyrządził Ci Balcerowicz jakąś krzywdę ? jego
    polityka stabilnego i silnego złotego Cię skrzywdziła ? Z powodu malejącej
    inflacji stało Ci się coś złego ?

    słucham - jakieś konkretne argumenty .....

    mój jest taki, że rata za zeszły mc będzie mnie kosztowała jak narazie ok
    80 zł netto drożej niż poprzednio, powinienem za to wystawić fakturę na
    firmę "Miller i spółka"

  • 53. Data: 2002-07-03 20:34:49
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

    > Piszacy tutaj a popierajacy RPP wychodza z zalozenia:
    > - ja mam dobra prace (wlasny interes), mam kase lub kredyt na samochod,
    > mieszkanie itp, mam perspektywy.
    > Czyli kazde zmniejszenie stop procentowych jest zle (bo mniej zarobie na
    > odsetkach),

    żeby było w temacie grupy - na odsetkach się nie zarabia i pewnie o tym
    wiesz - po odliczeniu belkowego, uwzględnieniu inflacji trudno to co
    zostanie (albo i nie) nazwać zarobkiem

    >podatek od zyskow jest zly (bo mi panstwo kradnie), silny zloty

    to że państwo potrzebuje naszego dobra to wiadomo, gorzej że nam zostawia go
    coraz mniej, oraz że źle gospodarzy tym co nam zabierze, a dziurę stara się
    załatać zabierając nam coraz więcej

    > jest OK - bo w Euro fajnie kredyt sie splaca.

    rozumiem że bardziej Ci odpowiadają systemy w których kredyty kiepsko się
    spłaca, nie ma się żadnej pewności jaki będzie np kurs Euro jutro a za
    tydzień to już wogóle nie ma o czym mówic ?
    To jest Twój ideał ? Ja już takie coś pamiętam i uwierz mi na słowo nie było
    to zbyt miłe - jednego dnia USD kosztował 5500 zł a za 2 tgodnie mógł
    kosztować 7000 nikogo nic nie dziwiło,

> [...]
    > wylacznie czubek swojego nosa. A to co dobre dla Was, niekoniecznie dobre
    > jest dla gospodarki.
    >
    > Oczywiscie, ze ja tez moge smialo twierdzic ze: nalezy obnizyc podatki, a
    > najlepiej wprowadzic podatek liniowy, wywalic na zbnity pysk (bez odpraw)
    > wszelka zwiazkowa slawocz, zredukowac zatrudnienie w molochach takich jak
    > PKP, zmniejszyc socjal, poodbierac pol rent i wczensiejszych emerytur,
    > uelastycznic kodeks pracy i tak dalej.
    >
    > Ale... wybory sa co 4 lata.
    >
    > Moze przydalby sie jakis drugi Pilsudski ;) (Pinochet ;)))

    no niestety nie widać innego wyjścia, ludzie są zmęczeni i coraz bardziej
    skłonni do podejmowania irracjonalnych decyzji na zasadzie zawiedli nas
    związkowcy z AWS to dajmy władzę związkowcom z SLD a jak to nie pomoże to
    może Lepper nam zrobi raj

    jednym słowem Korwin Mikke innego wyjścia chyba nie ma,

  • 54. Data: 2002-07-03 20:39:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 03, 2002 at 10:25:36PM +0200, Luzak wrote:

    > tysiecy pokrzywdzonych przez Balcerowicza ? toć na to ma Lepper monopol - i
    > z całym szacunkiem nie przebijesz go, nie masz szans

    IMO grupa Leppera nie jest najlepszym przykladem na biednych i pokrzywdzonych
    przez Balcerowicza.

    --

    --w

  • 55. Data: 2002-07-03 20:40:07
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <afvmnt$5ot$1@news2.tpi.pl>, Luzak wrote:

> [...]
    > tysiecy pokrzywdzonych przez Balcerowicza ? toć na to ma Lepper monopol - i
    > z całym szacunkiem nie przebijesz go, nie masz szans

    Prawda jest taka, ze kazdy wypowiada sie w zaleznosci od swojej sytuacji
    materialno-bytowej oraz swojej rodzinki.

  • 56. Data: 2002-07-03 20:56:59
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jul 2002 14:37:23 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Imputujesz mi klamstwo???

    mijanie się z prawdą :-((

    >To sobie jeszcze wez policz ile kto mogl kupic za te pieniadze to raz.

    W PRL "było go stać" i "mógł kupić", to były dwie różne sprawy. :-(
    Same pieniadze nie wystarczały.

    >Dwa zobacz skale bezrobocia.

    mniej ludzi produkuje więcej :-)

    >Kto rozwalil PRL? robotnicy - ktorym bylo zle. Czy robotnikom (tym z dolu,
    >ktorzy jakby nie bylo tworza wiekszosc spoleczenstwa) polepszylo sie czy
    >pogorszylo, no???

    są wolni
    Ich los nie zależy od przynależności do PZPR.

    >Skala ubostwa - jak mylisz, teraz czy kiedys byla wieksza?

    sądzę że zbliżona.

    >Ale, ale. Narod pracujacy wsi i miast myslal, ze bedzie mial druga Japonie,
    >ze bedzie bogato i nic nie trzeba bedzie rtobic.

    Naród nie myślał - raczej był karmiony utopią.
    Chciał wolności/sprawiedliwości a dostał demokrację.

    >Teraz ja k wywalaja ich na zbity pysk maja do kogos pretensje... ale im
    >bardzo dobrze. JEszcze powinni dostac za swoje, moze to ich w koncu rozumu
    >nauczy.

    Niewiele rozumiesz "inteligencjo pracujaca" :-((

    Chyba jednak lepiej nie dopuścić do zniszczenia
    Państwa na taką skalę.

    >Bo nadal glosuja na populitstow.
    > AWS obiecywal to glosujemy na AWS. Teraz
    >SLD, pozniej Bog wie kto...

    Jak to kto ? :-((

    Wybory obrazuja nie tylko podział wg kryteriów ekonomicznych.

    BAH

  • 57. Data: 2002-07-03 21:51:35
    Od: "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl>

    Musimy w końcu spojrzeć prawdzie w oczy:
    po władze nie siega sie po to by kreować rzeczywistość,
    lecz tylko po to by być u władzy.

    I nie jest tak tylko u nas.
    Kłopot w tym, że akurat u nas jest jeszcze sporo
    do zrobienia

    Piotr Wojtowicz

  • 58. Data: 2002-07-03 22:02:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > mój jest taki, że rata za zeszły mc będzie mnie kosztowała jak narazie ok
    > 80 zł netto drożej niż poprzednio, powinienem za to wystawić fakturę na
    > firmę "Miller i spółka"

    Buhehehehehe. Sorry, ale nie zauwazyles, ze rownoczesnie EURO idzie do gory
    w stosunku do dolara i prawie jest (czu juz jest?) 1:1 w stosunku do
    dolara??
    To co cchesz, zeby mimo _swiatowych_ trendow zloty szalal, bo Ty splacasz
    kredyt??
    Chyba chybione sa twoje pretnsje, tak mi sie wydaje...

  • 59. Data: 2002-07-03 22:07:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Prawda jest taka, ze kazdy wypowiada sie w zaleznosci od swojej sytuacji
    > materialno-bytowej oraz swojej rodzinki.

    Ano tak w rzeczywistosci jest. Jesli popatrzec z pozycji takiego Radomia, to
    wszyscy uwazaja ze sa przegrani. Raptem 100 kilometrow dalej - sytuacja
    diametralnie sie zmienia. A w TV pokazuja tylko zlodziei. Niestety,
    niektorzy tego nie chca przyjac do wiadomosci, ale sa miasta w Polsce, gdzie
    nie ma perspektyw, a jak bogaty to albo zlodziej albo co. Gadanie takie to
    niech sie wezmie i tak alej mozna sobie darowac - zeby wziac sie do czegos
    trzeba chociaz kapital - wiadomo jak z nim jest - trzeba cos w glowie miec,
    a niestety tutaj tez nie tak - i to nie z winy czasem tych ludzi... (a ci co
    mieli w tych miastach w glowie to uciekli dawno :(

    Jednym slowem - ok. Ja rozumiem ze dla Was konrketnie - silny zloty jest OK,
    wysokie odsetki od depozytow tez sa OK. Ale wy wpadacie w druga skajnosc.
    Miller wola - stopy w dol.
    A wy wolacie stopy zostawic -ciac socjal, reformowac panstwo.
    a tak sie nie da.
    A niestety widac ze i jedna strona patrzy na te druga a my tylko na tym
    tracimy

  • 60. Data: 2002-07-04 08:50:57
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> napisał w wiadomości

    > a tymczasem jestem o jakieś 80 zł miesięcznie w plecy dzięki przystojnemu
    > Leszkowi i jego kolegom, pozytywnych efektów ich polityki póki co nie
    widze

    No a ja dostałem do tego jeszcze kasę z KM i czekam aż spadnie i kombinuję
    gdzie je trzymać... :-|

    R.