  • 1. Data: 2006-04-18 21:44:43
    Temat: Czy przelewy wykonywane z BRE do mBanku są darmowe?
    Od: Rex <p...@z...spamem>

    Witam!
    Jak w temacie, to jest jeden bank (BRE Bank) więc przelewy chyba darmowe
    z placówek BRE na rachunek mBanku. Zgadza się?

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    Pozd
    Rex

  • 2. Data: 2006-04-18 21:53:03
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Rex napisał(a):

    > Witam!
    > Jak w temacie, to jest jeden bank (BRE Bank) więc przelewy chyba darmowe
    > z placówek BRE na rachunek mBanku. Zgadza się?

    Nie zgadza się. Mbank jest odrębną jednostką pomimo przynależności do tej
    samej grupy kapitałowej

    Co masz na myśli pisząc "z placówek BRE"?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-04-19 05:44:13
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rex" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie, to jest jeden bank (BRE Bank) więc przelewy chyba darmowe
    > z placówek BRE na rachunek mBanku. Zgadza się?

    Zgadza sie - to jest jeden bank.
    Nie zgadza sie - przelewy nie sa darmowe.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-04-19 05:48:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2006 23:53:03 +0200,
    osoba podpisana: Markus Sprungk <m...@g...com>
    napisała:

    > Nie zgadza się. Mbank jest odrębną jednostką pomimo przynależności do tej
    > samej grupy kapitałowej
    Co masz na myśli pisząc "tej samej grupy kapitałowej" ?
    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 5. Data: 2006-04-19 06:51:45
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Co masz na myśli pisząc "tej samej grupy kapitałowej" ?

    Wystarczy zajrzeć na stronę Mbanku i przeczytać co jest napisane na dole

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-04-19 07:51:57
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Slawek Kos wrote:
    > Zgadza sie - to jest jeden bank.
    > Nie zgadza sie - przelewy nie sa darmowe.

    Ależ są darmowe - zarówno z kont firmowych BRE, jak i kont private bankingu
    przelewy do mBanku/MultiBanku są darmowe.
    Problem w tym, że BRE nie ma kont osobistych ;-)))

  • 7. Data: 2006-04-19 07:52:39
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Jak w temacie, to jest jeden bank (BRE Bank) więc przelewy chyba darmowe
    > z placówek BRE na rachunek mBanku. Zgadza się?

    postawie teze, ze w BRE nic nie jest darmowe

    fotech

  • 8. Data: 2006-04-19 08:09:34
    Od: Rex <p...@z...spamem>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Co masz na myśli pisząc "z placówek BRE"?

    Z placówek BRE Banku, po prostu.
    Myślałem, że przelewy z placówek BRE Banku na rachunek w mBanku są
    darmowe - przez analogię do przelewów z placówek PKO PB na rachunek w
    Inteligo (które są darmowe).

    Rex

  • 9. Data: 2006-04-19 08:22:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Z placówek BRE Banku, po prostu.
    > Myślałem, że przelewy z placówek BRE Banku na rachunek w mBanku są
    > darmowe - przez analogię do przelewów z placówek PKO PB na rachunek w
    > Inteligo (które są darmowe).

    Czemu ja mam wrazenie, ze ty wcale nie mowisz o przelewach tylko o wplatach
    gotowkowych w placowkach BRE na rachunek w mbanku...?
    Nie wiadomo ile to kosztuje bo nie ma takiej mozliwosci (ZTCW...)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2006-04-19 10:57:34
    Od: Rex <p...@z...spamem>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Czemu ja mam wrazenie, ze ty wcale nie mowisz o przelewach tylko o wplatach
    > gotowkowych w placowkach BRE na rachunek w mbanku...?

    Ok, niech będzie "wpłata gotówkowa" a nie przelew.

    > Nie wiadomo ile to kosztuje bo nie ma takiej mozliwosci (ZTCW...)

    Dlaczego nie ma takiej możliwości? Nigdy nie korzystałem z usług BRE
    Banku (nie licząć mBanku, który jest jego częścią).

    Rex