  • 21. Data: 2010-02-23 12:01:02
    Temat: Re: Czy system bedzie dzialal w przyszlosci?
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    >Jeszcze jedno pytanie: OSS w jakich jednostkach się mierzy?
    >Z wzoru który podajesz nie bardzo wiem jak uzyskać 0.5.

    Chodzi o wartosc wzgledna czyli:
    ( trafnosc*sredni zysk)-(nietrafnosc*srednia strata)/( trafnosc*sredni zysk)

    Pozdrawiam

    Darek

  • 22. Data: 2010-02-23 17:27:56
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    DJ wrote:

    > Chodzi o wartosc wzgledna czyli:
    > ( trafnosc*sredni zysk)-(nietrafnosc*srednia strata)/( trafnosc*sredni zysk)

    Domyslam sie, ze miales na mysli:
    (( trafnosc*sredni zysk)-(nietrafnosc*srednia strata)) /
    (trafnosc*sredni zysk)

    W moim systemie wychodzi 1.68

  • 23. Data: 2010-02-23 21:26:40
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 19 Lut, 22:03, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:

    > jest system doskonały
    >
    > nazywa się MACD
    >
    > buhahahahaha
    >
    > s&p 500
    >
    > wyłoży się
    >
    > od PN

    zgodnie z założonym planem

    depo przybyło

    a co u was panienki?

    kto mnie słucha ten zarabia

    buhahahahahahaha

  • 24. Data: 2010-02-24 08:11:39
    Od: mylogi <m...@g...com>

    On 23 Lut, 12:26, mwojc <m...@j...pl> wrote:

> [...]
    > Jeszcze jedno pytanie: OSS w jakich jednostkach się mierzy?
    > Z wzoru który podajesz nie bardzo wiem jak uzyskać 0.5.

    chyba namieszalem
    ja licze tak

    1 krok
    W/L=sredni zysk/srednia strata*-1
    2krok
    OSS=trafnosc*W/L-(1-trafnosc)

  • 25. Data: 2010-02-24 08:14:00
    Od: mylogi <m...@g...com>

    On 23 Lut, 18:27, Gonzo <g...@n...nn> wrote:

    > Domyslam sie, ze miales na mysli:
    > (( trafnosc*sredni zysk)-(nietrafnosc*srednia strata)) /
    > (trafnosc*sredni zysk)
    >
    > W moim systemie wychodzi 1.68

    mozesz podac skladowe
    trafnosc
    sredni zysk/srednia strata
    oraz netprofit
    ilosc transakcji
    maxdd
    ilosc swieczek w okresie na ktorym byl robiony
    uwzgledniasz koszty prowizji i poslizgow ?

  • 26. Data: 2010-02-24 17:28:51
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    mylogi wrote:

    > mozesz podac skladowe
    > trafnosc
    > sredni zysk/srednia strata
    > oraz netprofit
    > ilosc transakcji
    > maxdd
    > ilosc swieczek w okresie na ktorym byl robiony
    > uwzgledniasz koszty prowizji i poslizgow ?

    No wlasnie cos chyba za duzo mi wyszlo i cos jest nie tak ze wzorem
    podanym wyzej. Trafnosc 38%, srednia wyrgana / srednia przegrana 2.38 i
    we wszystkich innych narzedziach oraz z wlasnego liczenia wychodzi mi
    oss na poziomio 0.3

  • 27. Data: 2010-02-25 08:18:25
    Od: mylogi <m...@g...com>

    On 24 Lut, 18:28, Gonzo <g...@n...nn> wrote:

> [...]
    > podanym wyzej. Trafnosc 38%, srednia wyrgana / srednia przegrana 2.38 i
    > we wszystkich innych narzedziach oraz z wlasnego liczenia wychodzi mi

    we wzorze brakoiwalo koncowki
    w posdtach wyzej bylo wytlumaczone

    oss=0,3 troche malo
    ja uznaje ze 0,5 min

    gdyby n iebylo belki
    nie bylo roznicy miedzy teoria o prqaktyka, nie bylo awarii pradu,
    netu, nadzwyczajnych wydarzen
    czlowiek mial nature robota
    to oss=0,3 bylby wystarczajacy

  • 28. Data: 2010-02-25 08:52:40
    Od: mylogi <m...@g...com>

    On 25 Lut, 09:18, mylogi <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > ja uznaje ze 0,5 min
    >
    > gdyby n iebylo belki
    > nie bylo roznicy miedzy teoria o prqaktyka, nie bylo awarii pradu,

    Ja licze tak
    pierw licze W/L = sredni zysk/srednia strata*-1
    a potem OSS = trafnosc*W/L - nietrafnosc
    nietrafnosc czyli ( 1-trafnosci)

    tak jak wczesniej policzyles to chyba wychodzi sredni zysk na
    wszystkie transakcje
    i jak jest 1.8 to znaczy ze w praktyce nie zrealizaujesz zyskownosci
    po poslizgi i inne plagi Ci odbiora zysk
    suma zysku/ilosc wszystkich transakcji powinien byc powyzej 10 pkt
    zeby bylo bezpiecznie

  • 29. Data: 2010-02-26 15:44:03
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    mylogi wrote:

    > tak jak wczesniej policzyles to chyba wychodzi sredni zysk na
    > wszystkie transakcje
    Chyba nie, zysk jest 9k pkt a transakcji okolo 1.5k
    Ale zgadza sie, ze maly cockup i system bedzie stratny.
    Poki co pracuje nad czyms intraday, bo jednak luki sa wkurzajace.