eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy to jest podstawa do utrudniania zycia bankowi?Czy to jest podstawa do utrudniania zycia bankowi?
  • Data: 2010-06-06 15:31:09
    Temat: Czy to jest podstawa do utrudniania zycia bankowi?
    Od: TomaszD <t...@t...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Miałem lokatę w reklamującym się najwyższymi standardami obsługi Noble
    Banku, skończyła się ona w czasie, gdy byłem kilkanaście dni nieuchwytny
    pod komórką. Pewnego pięknego popołudnia przyjeżdżam do domu i dowiaduję
    się, co następuje:
    Dzwoni domowy telefon, odbiera będąca akurat z wizytą teściowa, gość
    przedstawia się, mówi, z jakiego jest banku, mówi, że skończyła mi się
    lokata i prosi, bym się skontaktował i podał decyzję, co dalej z tymi
    środkami.
    OK, strat żadnych nie poniosłem, z teściami żyję w zgodzie, pieniądze
    przelałem i wypowiedzenie umowy już poszło. Trochę jednak takie
    postępowanie banku nie mieści mi się w głowie i stąd pytanie - zgłaszać
    gdzieś taki incydent, czy machnąć ręką i szerokim łukiem omijać cały Getin?

    Tomasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1