eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy to jest podstawa do utrudniania zycia bankowi?Re: Czy to jest podstawa do utrudniania zycia bankowi?
  • Data: 2010-06-06 16:42:13
    Temat: Re: Czy to jest podstawa do utrudniania zycia bankowi?
    Od: MAR <m...@s...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010.06.06 17:31, TomaszD pisze:
    > Dzwoni domowy telefon, odbiera będąca akurat z wizytą teściowa, gość

    Może prościej jest poinformować gości, by nie odbierali telefonów domowych ?
    A jeśli to jest dopuszczalne, to lepiej nie podawać tego telefonu bankom ?

    > przedstawia się, mówi, z jakiego jest banku, mówi, że skończyła mi się
    > lokata i prosi, bym się skontaktował i podał decyzję, co dalej z tymi
    > środkami.

    Zdradził jakąś tajemnicę? Po zawartości skrzynki pocztowej też można się
    zorientować, gdzie kto trzyma pieniądze.

    > OK, strat żadnych nie poniosłem, z teściami żyję w zgodzie, pieniądze
    > przelałem i wypowiedzenie umowy już poszło. Trochę jednak takie
    > postępowanie banku nie mieści mi się w głowie i stąd pytanie - zgłaszać

    A jakby przeszedł listonosz a teściowa odebrała np. przekaz pieniężny
    też miałbyś pretensje do poczty ?

    > gdzieś taki incydent, czy machnąć ręką i szerokim łukiem omijać cały Getin?

    A co mówi regulamin ? Czy przekazanie informacji o posiadaniu lokaty w
    tym banku domownikom go narusza, albo jakieś inne przepisy prawa ?


    --
    Mar

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1