eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy to początek jakiegoś kryzysu?Czy to początek jakiegoś kryzysu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: etc <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy to początek jakiegoś kryzysu?
    Date: Tue, 22 Sep 2009 13:53:44 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <h9akt8$gal$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 088156014104.olsztyn.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1253627624 16725 88.156.14.104 (22 Sep 2009 13:53:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Sep 2009 13:53:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:502588
    [ ukryj nagłówki ]

    W mBanku jest jakiś kryzys.

    Jestem długoletnim klientem mBanku (prawie od początku jego istnienia) i
    jeszcze takiej sytuacji nie doznałem.
    Obsługa klienta (email i telefon) kompletnie nie przejmują się właściwą
    obsługą klienta. Wystarczy im, że robią zgodnie ze swoimi procedurami, a
    jaki faktycznie to ma skutek dla klienta, to zupełnie ich nie obchodzi.

    Już od początku tego miesiąca nie potrafią mi przesłać dokumentów na mój
    adres. Operatorzy mówią, że wysyłają dokumenty, Firma kurierska
    informuje, że na mój adres nie ma dokumentów. Adres po korekcie jest od
    dwóch tygodni zaktualizowany, ale kurier nadal nie ma prawidłowego
    adresu, a bank twierdzi, że wysłał na adres aktualny. Emaile chyba wysyła
    automat, bo są nie na temat i tylko wołają abym się łączył z opreratorem
    telefonicznym. Operator banku twierdzi, że wszystko jest w porządku
    dokumenty ponownie wysyła.

    Ten pingpong trwa już 2 tygodnie i nadal nie ma dokumentów. Za to jest
    naciąganie mnie na kasę, bo po każdym kontakcie z operatorem otrzymuję
    maila, abym znowu, się z nim skontaktował, a gdy to robię okazuje się, że
    niepotrzebnie, bo wszystko jest z mojej strony w porządku. I tak w kółko.

    Czy to jest jakiś strajk operatorów, czy kryzys bankowy?
    Które banki w Polsce tego nie mają?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1