eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy zapłacić zaległość za obsługę karty bankowej ?Czy zapłacić zaległość za obsługę karty bankowej ?
  • Data: 2017-01-03 20:04:22
    Temat: Czy zapłacić zaległość za obsługę karty bankowej ?
    Od: universis <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich. Jakieś 2 lata temu założyłem sobie konto bankowe w
    Alior Sync. Podstawowe warunki to brak opłat za konto i brak opłat za
    obsługę karty debetowej płatniczej - było to dla mnie wygodne
    rozwiązanie bo mieszkami pracuję w jukeju i sporadycznie przyjeżdżam do
    Polski (co 1,5 roku) więc karta nie generowała mi kosztów. Przed końcem
    roku 2016 otrzymałem wiadomość że za obsługę karty jestem winien ok 90
    zł. Wybałuszyłem oczy na tą chwilę bo to po dwóch latach była dla mnie
    niespodzianka. Jednak doczytałem za chwilę że Alior Sync został przejęty
    przez T-Mobile Bank jakiś czas temu co też wprawiło mnie w zdumienie bo
    w właściwościach konta ustawiłem priorytet powiadomień na mój prywatny
    e-mail, a jak się zorientowałem takie powiadomienie dostałem na konto
    korespondencyjne dowiązane z kontem bankowym - a oba te konta - zarówno
    bankowe jak i korespondencyjne odwiedzam na krótko przed przyjazdem do
    Polski. T-Mobile bank oczywiście zmienił warunki i za miesięczną obsługę
    karty trzeba teraz płacić. Napisałem im że chcą mi naliczyć opłaty za
    obsługę karty która w lutym 2016 utraciła ważność - wtedy oni mi
    napisali że karta została wznowiona w tymże lutym i wysłana na adres
    gdzie mieszkam w Polsce. Hehh - swoje mieszkanie wynajmuję i dobrym
    parametrem mojego konta na tą okazję było to że było puste - bo to karta
    zbliżeniowa - ja nie zamawiałem tej karty i takim działaniem mogli mnie
    narazić na straty. Nie wyraziłem nigdy zgody na przeniesienie mojego
    konta do T-Mobile Bank ( nie wiedziałem że zmienił się właściciel banku)
    - nie mają ze mną umowy ani mojej zgody na przejście do T-Mobile.
    Zarówno konto jak i karta utraciły dla mnie podstawowe walory i chcę je
    zlikwidować. No i na koniec moje pytanie: Czy powinienem zapłacić im
    zaległości za obsługę karty bankowej ? Długów ,,moich" na koncie nie mam
    - jest tylko ten 90 zł - wygenerowany przez ,,nich".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1