eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy zapłacić zaległość za obsługę karty bankowej ?Re: Czy zapłacić zaległość za obsługę karty bankowej ?
  • Data: 2017-01-03 20:47:21
    Temat: Re: Czy zapłacić zaległość za obsługę karty bankowej ?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-01-03 o 20:04, universis pisze:
    > Witam wszystkich. Jakieś 2 lata temu założyłem sobie konto bankowe w
    > Alior Sync. Podstawowe warunki to brak opłat za konto i brak opłat za
    > obsługę karty debetowej płatniczej - było to dla mnie wygodne
    > rozwiązanie bo mieszkami pracuję w jukeju i sporadycznie przyjeżdżam do
    > Polski (co 1,5 roku) więc karta nie generowała mi kosztów. Przed końcem
    > roku 2016 otrzymałem wiadomość że za obsługę karty jestem winien ok 90
    > zł. Wybałuszyłem oczy na tą chwilę bo to po dwóch latach była dla mnie
    > niespodzianka. Jednak doczytałem za chwilę że Alior Sync został przejęty
    > przez T-Mobile Bank jakiś czas temu co też wprawiło mnie w zdumienie bo
    > w właściwościach konta ustawiłem priorytet powiadomień na mój prywatny
    > e-mail, a jak się zorientowałem takie powiadomienie dostałem na konto
    > korespondencyjne dowiązane z kontem bankowym

    Zgodnie z regulaminem


    - a oba te konta - zarówno
    > bankowe jak i korespondencyjne odwiedzam na krótko przed przyjazdem do
    > Polski. T-Mobile bank oczywiście zmienił warunki i za miesięczną obsługę
    > karty trzeba teraz płacić.

    Zgodnie z regulaminem zaakceptowałeś to (nie wypowiedziałeś)

    Napisałem im że chcą mi naliczyć opłaty za
    > obsługę karty która w lutym 2016 utraciła ważność - wtedy oni mi
    > napisali że karta została wznowiona w tymże lutym i wysłana na adres
    > gdzie mieszkam w Polsce. Hehh - swoje mieszkanie wynajmuję i dobrym
    > parametrem mojego konta na tą okazję było to że było puste - bo to karta
    > zbliżeniowa - ja nie zamawiałem tej karty

    Nie musisz zamawiać nowej karty jak stara utraci ważność.
    Wznawia się automatycznie zgodnie z regulaminem.



    i takim działaniem mogli mnie
    > narazić na straty. Nie wyraziłem nigdy zgody na przeniesienie mojego
    > konta do T-Mobile Bank ( nie wiedziałem że zmienił się właściciel banku)
    > - nie mają ze mną umowy ani mojej zgody na przejście do T-Mobile.

    Zgonie z regulaminem mają zgodę.


    > Zarówno konto jak i karta utraciły dla mnie podstawowe walory i chcę je
    > zlikwidować. No i na koniec moje pytanie: Czy powinienem zapłacić im
    > zaległości za obsługę karty bankowej ? Długów ,,moich" na koncie nie mam
    > - jest tylko ten 90 zł - wygenerowany przez ,,nich".

    Zgodnie z regulaminem odpowiedź znasz.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1