  • 1. Data: 2005-11-12 17:59:24
    Temat: Czym zwiększać koszty działalnosci ??
    Od: "MiSmak" <s...@d...postoje>

    Witam,
    mam do was pytanko, jakie macie pomysły na zwiekszanie kosztów ??
    Jak narazie sam wpadlem na:
    koszta paliwo do samochodu / opcjonalnie zakup i amortyzacja samochodu,
    abonament/pre paid z GSM,
    sprzęt komputerowy i jego eksploatacja,
    konsumpcje z "klientami",
    środki czystości,
    .... czym jeszcze ??

    Jak dla mnie to człowiek wydaje całe mnóstwo pieniedzy, aby jakoś prawidłowo
    funkcjonować i lepiej prowadzić działalność typu:
    prawidłowe odżywianie, odstresowywujące zajęcia typu basen/siłownia,
    kosmetyki, utrzymanie jakiegoś porządnego swojego wyglądu, żeby nie
    wychodzić na "cudaka" trzeba w miare być inteligentym i na bierząco ze
    światem (radio/gazeta/ksiazki/tv), trzeba podnosić swoją wiedzę
    (kursy/ksiązki) ...itd...itd...itd...

    Co jeszcze można "w zastępstwie" :) tego wliczać ?
    Mając pracowników, można chyba w miare "na nich" trochę sobie podatki
    obciążyć.
    Nie chodzi mi tu raczej o lewe faktury czy "kupowanie" kosztów u innych.

    Osoby chcace pisac o braku szacunku do US ;) prosze o nie odpisywanie,
    uwazam ze mamy chory system, nie widze potrzeby utrzymywania tysiecy
    urzednikow z mojej ciezkiej pracy, z ktorej niestety przychodzi mi placic
    dosyc spore podatki.

    Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji