  • 1. Data: 2010-12-10 12:51:48
    Temat: DB jakaś dziwna promocja z "nagrodami" Apple
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Nigdzie nie mogę znaleźć regulaminu lokaty. Na stronach DB jest tylko
    regulamin promocji, który nic nie mówi o warunkach samej lokaty i
    obowiązkowego ubezpieczenia. Na stronie jest informacja o 10 latach i o
    tym, że po tym okresie bank gwarantuje, że na koncie będzie 100% tego co
    wpłaciliśmy. I że pierwsza wpłata to 20% całości.

    Dla mnie bomba, wpłać nam dużo kasy na początek a później dużo więcej
    przez kolejne lat a będziesz mógł odebrać po 10 latach 100% wpłat, hmmm.

    Kocham takie oferty kiedy bank czy ubezpieczyciel robi wszystko żeby
    ukryć warunki, żeby klient nie mógł ich przemyśleć przed rozmową z
    nachalnym doradcą. Doradcą oczywiście nie zatrudnionym przez bank tylko
    jakąś firmą - dbdoradcy. Albo piszemy nieczytelny regulamin albo go
    ukrywany :)

    Sebastian

  • 2. Data: 2010-12-10 12:53:57
    Temat: Re: DB jakaś dziwna promocja z "nagrodami" Apple
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nachalnym doradcą. Doradcą oczywiście nie zatrudnionym przez bank tylko
    > jakąś firmą - dbdoradcy. Albo piszemy nieczytelny regulamin albo go

    Wszystko jasne. Po 10 latach dostaniesz 100% nominalnie, a 50% realnie. To
    mi wygląda na strukturę, czyli zwykłe dymanie klienta.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-12-10 15:44:00
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-10 13:51, Sebastian pisze:
> [...]
    > nachalnym doradcą. Doradcą oczywiście nie zatrudnionym przez bank tylko
    > jakąś firmą - dbdoradcy. Albo piszemy nieczytelny regulamin albo go

    Wszystko jest niby w zalaczniku numer 5 do Umowy, czyli Warunkach
    Ubezpieczenia - indeks 2010_BIPLEMDB_v01. Gbyby to gdzies bylo to by
    bylo dobrze.
    Ale wydaje mi sie, ze z lokata to nie ma NIC wspolnego. Nagrody za dobre.

  • 4. Data: 2010-12-10 15:49:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > nachalnym doradcą. Doradcą oczywiście nie zatrudnionym przez bank tylko
    > jakąś firmą - dbdoradcy. Albo piszemy nieczytelny regulamin albo go

    W zeszlym roku bylo cos podobnego:

    http://www.inwestycje.pl/ubezpieczenia/db_inwestuj_w
    _przyszlosc__stabilny_wzrost_;77762;0.html

    Jednym slowem - DYMANIE.
    Zmienili okres z 15 na 10 lat.

  • 5. Data: 2010-12-10 15:54:12
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-10 13:51, Sebastian pisze:
    > Nigdzie nie mogę znaleźć regulaminu lokaty. Na stronach DB jest tylko

    No i wszystko sie wyjasnia:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/-2250683.html

    To nie jest lokata.