  • 11. Data: 2008-09-27 22:36:09
    Temat: Re: DG a prywatne konto
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@o...pl 5...@n...onet.pl

    > Paradoks polega na tym, że najdroższe w utrzymaniu jest konto firmowe mBanku

    Ale stamtąd przelewy do US i ZUS są za free.

    > i tylko z mBankiem należy kombinować. Oni reklamują się że darmowe itp. ale
    > z firmowego pobierają 2zł prowizji od wypłaty z bankomatu i 1zł za przelewy.

    Pobierają... Trzeba tam wpłacać tylko tyle, ile się śle do wspomnianych miejsc.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2008-09-28 19:38:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@o...pl 7...@5...goog
    legroups.com

    > od listopada juz mniej symbolicznie: 1% min 2 zł (dobre tylko dla tych
    > co przelewają mniej niż 300zł)

    A to bestie!!! Znowu dzięki nim zarobię. :) :) :) :)
    Nie chcę pisać jak, ;) ale sporo zarobię dzięki temu. :)
    Pieniędzy niewiele, ale zarobię w inny sposób. :)

    Prowadzę działania wojenne i dzięki tym posunięciom WBK
    zwiększą się straty moich przeciwników, którzy liczyli
    się z możliwością pożyczania od WBK drobnych ;) 125 tysięcy
    złotych w ten sposób...

    To pierwszy mój zarobek -- obcięcie możliwości n-pla. :)

    Kolejny -- n-pel pokłóci się z dotychczasowym kredytodawcą,
    myśląc o tym, że w WBK pójdzie gładko (a właśnie na listopad
    i grudzień przypadnie początek nowego roku kredytowego n-pla)
    i będzie miał spore kłopoty, bo będzie musiał się pogodzić
    z dotychczasowym kredytodawcą lub ukraść :) u mnie...

    Jest i kolejny punkt -- ja będę mógł zarobić, udzielając pożyczki...
    (oczywiście nie n-plowi (n-pel u mnie ukradnie, chyba że się mylę),
    lecz komuś innemu -- na przykład konkurencji n-pla)

    I jeszcze coś -- w listopadzie kończy się moja wspólnota kartowa :)
    z moją Matką. Gdy karty kredytowe WBK stracą na swej atrakcyjności
    (a stracą dzięki temu procentowi) WBK z sympatią może spojrzeć na
    mój wniosek i będę miał swoją własną kartę kredytową WBK...

    -=-

    Boże!! Same plusy!!! Aż mi trudno to opisać z wrażenia!!!

    Gdyby tak jeszcze zwracano VAT za paliwo i gdyby cena oleju
    napędowego skoczyła w tym roku do/powyżej 5 złotych za litr...

    Wiem -- to już nie należy do WBK...
    Im paliwo tańsze -- tym więcej ludzi jeździ...
    (a ja, wzorując się na Zagłobie, nie lubię tłoku)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'