    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Debilizm Alior banku!
    Date: Mon, 29 Aug 2011 18:25:11 +0200

    Lokata 100 dniowa AlioR banku:

    "Lokatę 100-dniową można założyć w oddziale banku, placówce partnerskiej lub - w
    przypadku osób niebędących jeszcze klientami banku - za pośrednictwem wniosku
    internetowego dostępnego na stronie www.lokata.aliorbank.pl."

    Dzwonię na infolinię:

    Ja: Jestem klientem Waszego banku, czy mogę założyć lokatę 100-dniową
    przez internet?

    Bank: Niestety, klienci naszego banku muszą w celu załozenia tej lokaty udać
    sie do placówki.

    Ja: Ale ja u państwa posiadam jedynie ROR dolarowy, nie posiadam ROR-u
    złotówkowego, czy też nie mogę założyć lokaty
    100 dniowej złotówkowej przy pomocy wniosku internetowego?

    Bank: Niestety nie może Pan. Musi pan przyjść do placówki i tam założyc
    lokatę.

    Ja: I muszę przynieść gotówke w zębach?

    Bank: Najlepiej tak. Ale niekoniecznie. Po złozeniu wniosku dostanie pan nr
    IBAN na który moze pan przelac pieniążki na lokatę.

    Ja: A jeżeli za kilka dni będę chciał założyć następną lokatę bo zdobędę
    nowe środki?

    Bank: Będzie pan znów musiał przyjść do placówki, złozy pan wniosek i dostanie
    Pan kolejny nr rachunku do przelania środków.

    Ja: A jeżeli nie byłbym waszym klientem, to wtedy mogę zakładać dowolną
    ilość przez internet, nawet codziennie, nie przychodząc do placówki?

    Bank: Owszem, wtedy tak.

    Pozostaje mi podziękowac temu "bankowi" i pogratulować debilowi, który to
    wymyślił. Nie dostaną ani grosza. Nie będę jak idiota jeździł do placówki.
    Banda głupków.

    wiatrak