  • Data: 2011-08-29 19:51:10
    Temat: Re: Debilizm Alior banku!
    Od: adagol <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Sie, 20:26, "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>
    wrote:
    > Zadzwonilem na infolinie i pani powiedziala, ze za pomoca wizyty
    > w oddziale uzyskam ten login (podpisujac umowe o dostepie
    > elektroniczym). Mowila, ze nie bedzie to zwiazane z zadnymi
    > zobowiazaniami z mojej strony - podkreslilem, ze interesuja mnie
    > wylacznie te lokaty. Pani twierdzi, ze potem bede mogl skladac
    > wnioski o lokaty i ogladac je w systemie. Zobaczymy :)

    A mi powiedziała, że owszem, mogę podpisac umowe ramową i bedę widział
    lokaty w necie, ale wówczas mogę je zakładać jedynie w oddziale
    Alioru.
    Przez internet mozna zakłądać jedynie, gdy nie ma się dostępu do ich
    systemu. Dzwoniłem 2 razy i 2 różne konsultantki podąły takie info.
    Opisuje to na mbanku jako Inny w wątku alior.