  • Data: 2011-08-29 20:04:36
    Temat: Re: Debilizm Alior banku!
    Od: Boguś <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiatrak napisał:

    > "Lokatę 100-dniową można założyć w oddziale banku, placówce partnerskiej lub - w
    przypadku osób niebędących
    > jeszcze klientami banku - za pośrednictwem wniosku internetowego dostępnego na
    stronie www.lokata.aliorbank.pl."

    A co zrobią gdy ich klient założy lokatę internetową. W regulaminie nie ma zakazu
    założenia klientowi lokaty
    przez internet, jest tylko w tym komentarzu

    > Dzwonię na infolinię:
    > Ja: A jeżeli nie byłbym waszym klientem, to wtedy mogę zakładać dowolną ilość przez
    internet, nawet
    > codziennie, nie przychodząc do placówki?
    >
    > Bank: Owszem, wtedy tak.

    Ale kiepski interes na tym zrobiłbyś, bo od każdego przelewu zwrotnego( za wyjątkiem
    pierwszego)pobiorą 5 zł i
    rewelacyjny rzekomo zysk diabli biorą.

    Udają głupiego ale zwój kanciasty rozum maja by cie okantować

    --
    Oli