eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDebilizmy żubra. › Debilizmy żubra.
  • X-Received: by 2002:a05:6870:724b:b0:1e9:ade8:7417 with SMTP id
    y11-20020a056870724b00b001e9ade87417mr815033oaf.8.1697810997448; Fri, 20
    Oct 2023 07:09:57 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6870:724b:b0:1e9:ade8:7417 with SMTP id
    y11-20020a056870724b00b001e9ade87417mr815033oaf.8.1697810997448; Fri, 20
    Oct 2023 07:09:57 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!3.us.feeder.erje.net!1.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.blueworl
    dhosting.com!diablo1.usenet.blueworldhosting.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-m
    edia.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.
    google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 20 Oct 2023 07:09:57 -0700 (PDT)
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Debilizmy żubra.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Fri, 20 Oct 2023 14:09:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3132
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:669532
    [ ukryj nagłówki ]

    Pisiorski bank - czyżby jedyny, w którym numer na "infolinię premium"
    jest taki sam jak na "zwyczajną"?
    Do tego podstawia jako domyślne konto do przelewów konto
    oszczędnościowe, a nie ROR, co kosztowało mnie 11zł - infolinka odsyła do wyjaśnienia
    do oddziału.
    A i tak muszę się tam udać, bo nie mam możliwości zamówienia
    sobie debetówki - jestem "niezweryfikowany" i "nie mogę korzystać
    ze wszystkich funkcji peopay/pekao24".
    Dziwne, że wniosek o kredytówkę się włącza...
    I dziwne, że przecież jak robiliśmy dla mnie pełnomocnictwo
    to specjalnie jechaliśmy z tatą do oddziału,
    gdzie dawałem do sprawdzenia dowód.
    Echh, pewnie się zemściło to, że już kiedyś klientem żubra byłem.
    Jak widać lepiej trzymać się od nich z daleka.

    Jak również przemiłe jest to, że infolinka praktycznie nic nie może - debetówkę
    można albo zamówić sobie samodzielnie przez net lub apkę,
    albo w oddziale. To po co oni tam na tych słuchawkach wiszą?

    Czas będzie odwiedzić mój ulubiony marmur, w którym był jakiś czas temu napad i
    strzelanina. Znajomy był tam wtedy w środku z małym dzieckiem...
    A myśmy potem widzieli porzucony napadowy samochód na parkingu.
    Ja mam mniej wystrzałowe wspomnienia, ale równie mocne - tam pierwszy
    raz widziałem jak klient załatwiał sprawy związane z hipoteką dosłownie klęcząc na
    kolanach...
    A pani, z którą umówił mnie system na konkretną godzinę, siedziała sobie w kasie.
    Wolałem jej stamtąd nie wyciągać, bo o 9:00:30 kolejka już zaczęła
    walić w drzwi - dobrze, że to nie ameryka i ochrona nie zaczęła od razu strzelać...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1