  • Data: 2023-10-23 15:17:41
    Temat: Re: Debilizmy żubra.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kurtałka, sądziłem że denności mlinek nic nie przebije.
    Żubr w pisiorskim wydaniu jednak postanowił wziąć na ambit
    i każe potrzymać sobie piwo.
    Chyba kolejne rozmowy będą nagrywał, bo jak wspominam to sam sobie nie wierzę...
    Nawet oddziały przebąkują o tej infolinii swoje ;>

    Aż dziw bierze, że w oddziałach (ale tych małych, które zapewne w celu
    wyrównania jakości obsługi żubr niestety systematycznie likwiduje) obsługa jest na
    poziomie.
    Hmm, w sumie to tak mi właśnie przyszedł pomysł na wytłumaczenie, czemu likwidują
    te małe oddziały - umowę mam wydrukowaną na laserówce, ale potwierdzenie wypłaty z
    kasy
    na igłówce - i to w stylu, jaki pamiętam jeszcze z 1998.
    Być może to właśnie te drukarki się co jakiś czas sypią, nowych kupić nie można,
    soft do obsługi kasy działa tylko z nimi - więc jak jakaś drukarka padnie, to trzeba
    zamknąć oddział
    (bo na pomysł oddziałów bez kas, wzorem aliora, nie wpadli).