  • Data: 2023-10-23 16:13:30
    Temat: Re: Debilizmy żubra.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 22 Oct 2023 21:21:49 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > Ale co to ma do rzeczy czy jest pisiorska?
    > Rozumiem że przyszedł "ktoś", poprosił o nazwę ulicy i (zakładając, że już
    > takiej nie było) to czemu mieli się nie zgodzić?[1]
    > A nie wykluczam, że za taką zmianę to jeszcze jakaś kasa miastu wpadła.

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,29927830,bank-p
    ekao-dostal-swoja-ulice-w-warszawie-ale-nie-bedzie-t
    o.html

    No i nie widze - dali cos, nie dali?

    A ten żubr to w zasadzie od kiedy? A, od 1996
    https://www.pekao.com.pl/o-banku/historia-logo.html

    Pomijajac reklamy, to w zasadzie nigdy mi sie zubrem nie kojarzyl.

    J.