  • 21. Data: 2011-09-25 08:55:55
    Temat: Re: Dieter na blog Białka....
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:j5mpus$7mg$1@usenet.news.interia.pl...

    > Trzeba przyznać, że i tym razem Donek chyba się postarał.
    > Patrz Skippy - jaka ładna dywergencja:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/064fb55e7f
    aaf7c6.html

    donek... no dobra donek:)))

  • 22. Data: 2011-09-25 08:57:37
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > istota świec wolumenowych i gęstości polega na tym, ze trzeba je zbadać
    > statystycznie i potwierdzić czy są grywalne, czy nie są

    Istota świec polega na tym że istnieją, i opisują rynek. Nie na darmo
    japończycy to wymyśłili i cały świat się tym posługuje.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2011-09-25 09:01:17
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > donek... no dobra donek:)))

    Upss... to przecie Obama :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2011-09-25 09:04:03
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Istota świec polega na tym że istnieją, i opisują rynek. Nie na darmo
    > japończycy to wymyśłili i cały świat się tym posługuje.

    Endriu... ale na co odpowiadasz?
    Pisałem o istocie statystycznego zbadania świeć wolumenowych i gęstych, a
    nie o istocie świec jako takich.
    Jako takie to tylko pewien filtr tickowych kursów, dosyć czytelny jak się
    okazało ale nic więcej.

  • 25. Data: 2011-09-25 09:04:44
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Upss... to przecie Obama :).

    obamek i benek
    :)

  • 26. Data: 2011-09-25 09:11:25
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Pisałem o istocie statystycznego zbadania świeć wolumenowych i gęstych, a
    > nie o istocie świec jako takich.

    Tak, trzeba by to było przebadać ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2011-09-25 09:17:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To tylko roczne minimum. Spójrz na to z większej perspektywy, np
    > 5-letniej:
    > http://stooq.com/q/?s=hg.f&c=5y&t=l&a=lg&b=0

    No włąśnie patrzałem z perspektywy 5-letniej i jest w tym coś
    zastanawiającego:

    http://stooq.pl/q/?s=hg.f&d=20110923&c=5y&t=l&a=lg&b
    =0&r=wig20

    W 2007 gdy WIG 20 zaczynał lecieć na pysk HG.F do połowy 2008 szedł jeszcze
    do góry. Teraz miedź jakby wyprzedza rynki ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2011-09-25 09:40:56
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > W 2007 gdy WIG 20 zaczynał lecieć na pysk HG.F do połowy 2008 szedł jeszcze
    > do góry. Teraz miedź jakby wyprzedza rynki ....

    Masz rację, coś w tym jest. Mimo to myślę, że fibon 50% na wig zadziała,
    wsparcie na miedzi też i będziemy teraz mieli odbicie. W perspektywie 11
    sesji 2368 na Wig 20.

    kc

  • 29. Data: 2011-09-25 09:41:04
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Analizujemy Wig, a nie wig20 (bo wig 20 to tylko część rynku). Na 50%
    > fibonie
    > na wig20 mieliśmy odbicie, teraz fibon na wig20 padł. A WIG? Dokładnie na
    > 50%
    > Fibonie.

    Mogłbyś to kolego na rysunku bo jakoś tak ciężko czytać ci w myślach .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 30. Data: 2011-09-25 10:14:33
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    > Mogłbyś to kolego na rysunku bo jakoś tak ciężko czytać ci w myślach .....

    Żadna tajemnica i bardzo proste do narysowania. Mówię o 50% zniesieniu
    ostatniej fali wzrostowej 2008-2011
    kc