  • Data: 2003-03-16 20:48:11
    Temat: Dla firmy
    Od: "Hippo" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Poszukuje konta dla firmy, ktore sluzyc ma wylacznie do placenia ZUSu. Czyli
    jedynym kryterium jest oplata miesieczna i koszt przelewu do ZUSu. I
    koniecznie musi to byc bank z oddzialami, tzn nie internetowy (przepraszam
    za nazewnictwo, nie wiem jak to fachowo okreslic). Probowalem patrzyc na
    strony roznych bankow, na tabele oplat i prowizji, ale rzadko jest to
    napisane na tyle jasno dla mnie, bym mogl latwo stwierdzic, ze np. oplaty za
    prowadzenie wyniasa mnie tyle i tyle i na pewno nie wiecej (w sensie jakichs
    dodatkowych oplat). Jestem z Tarnowa, chyba duza wiekszosc bankow ma tu
    swoje oddzialy. Z gory bardzo dziekuje za pomoc.

    --
    pzdr
    Hippo