  • 11. Data: 2004-01-08 14:53:58
    Temat: Re: Dlaczego wyższa gotowość gotówkowo-bojowa w CITI?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    o...@p...onet.pl writes:

    > Tak, i należało się identyfikować WPŁAcając (a więc ruch gotówki portfel
    > --->
    > konto) złotych całych 250 w niekłamanych banknotach.

    To rzeczywiscie dziwne. Moze istotnie to juz do tego zmierza, by trzeba
    bylo sie identyfikowac tylko przy wplatach, a nie przy wyplatach :-)

    Ciekawe jaka bylaby reakcja na "nie mam"?

    > Identyfikacja Kartą Maestro, PINem oraz Dowodem.

    Podobnie tu: nie mam karty.
    Zdaje sie, ze uzywajac karty + PINu to mozna do bankomatu pieniadze
    wlozyc? Mam tez wrazenie, ze nawet przy wiekszych kwotach jest to
    calkowicie wystarczajace.

    > Babeczka wpisała numer dowodu jako ID transakcji, a także numer dowodu
    > znalazł
    > się wpisany przez nią ręcznie na kwitku wyplutym przez mini drukarkę (taki
    > kwit jak z bankomatu) a który na odwrocie podpisałem (co jest standardem).

    A czy ona to podpisala? Bo, generalnie, to osoba przyjmujaca wplate musi
    ten fakt potwierdzic. Tak na wszelki wypadek, gdyby np. ta wplata
    pozniej sie ulotnila.

    > Na cholerę wobec
    > tego Maestro i PIN?

    A po co w ogole jakakolwiek z tych rzeczy?
    Chyba nie dla ominiecia oplaty za wplate gotowki na obce konto?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 12. Data: 2004-01-08 14:56:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> writes:

    > Idę sobie do banku, mówię, że chcę wpłacić na dyspozycję ustną
    > 2 zł na konto pana Jana Kowalskiego, wpłacam owe 2 zł
    > i w zamian dostaję potwierdzenie, na którym jest imię, nazwisko,
    > numer konta i pełny adres pana Kowalskiego.

    Cos takiego nie powinno byc mozliwe, na potwierdzeniu powinny byc
    wylacznie dane podane przez wplacajacego. Jesli nie bylyby
    wystarczajace do realizacji transakcji (np. brak numeru konta,
    czasem zamiast numeru konta moze byc nazwisko/nazwa wierzyciela),
    to trudno.

    > Może po to dowód, żeby było wiadomo, kto właśnie otrzymał
    > komplet danych osobowych?

    Ciekawa koncepcja.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 13. Data: 2004-01-08 15:05:03
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > Idę sobie do banku, mówię, że chcę wpłacić na dyspozycję ustną
    > 2 zł na konto pana Jana Kowalskiego,

    IMHO jesli nie bedziesz znal nr rachunku Sz.P. Jana Kowalskiego to wyjdziesz
    z banku z 2 PLN w kieszeni.

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2004-01-08 15:06:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > oo, pewnie tak, tylko pytanie czy na potwierdzeniach wplat w Citi sa takie
    > dane?

    W Citi nie ma mozliwosci wplaty "na gebe" - musisz byc klientem Citka aby
    dokonac wplaty na inny rachunek w Citku.

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2004-01-08 16:44:16
    Od: "Paweł P" <p...@w...pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > widocznie kwota byla 'znaczna' - nie pamietam - chyba cos ok 15-20ooo jest
    > taki obowiazek (kwoty nie jestem pewny) wynikajacy z ustawy

    jeśli masz na myśli obowiązek rejestrowania operacji to dopiero powyżej
    10000 euro (równowartości)
    chyba że pracownikowi osoba wpłacająca wydała się "podejrzana" :)

    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2004-01-09 11:29:59
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > W Citi nie ma mozliwosci wplaty "na gebe" - musisz byc klientem Citka
    > aby dokonac wplaty na inny rachunek w Citku.

    Jesteś pewny? To byłby jakiś ewenement.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 17. Data: 2004-01-09 13:31:05
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:3ffe9083@news.home.net.pl...

    > Jesteś pewny? To byłby jakiś ewenement.

    Jestem, i min. dzieki temu nie ma kolejek w banku :)

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2004-01-09 13:41:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > W Citi nie ma mozliwosci wplaty "na gebe" - musisz byc klientem Citka aby
    > dokonac wplaty na inny rachunek w Citku.

    Placilem za fakture PlusGSM w kasie Citibanku na pl. Teatralnym.
    Zadnego konta w Citi nie mialem. Nikt nie robil zadnych przeszkod.
    Dosc dawno to bylo co prawda, ale nie wyobrazam sobie nie moc dokonac
    wplaty gotowkowej na dowolne konto w banku - najwyzej oplata za taka
    usluge moze byc zaporowa.

    MJ

  • 19. Data: 2004-01-09 13:58:43
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > Jestem, i min. dzieki temu nie ma kolejek w banku :)

    Bez sensu.
    Co za różnica dla banku, czy wpłaca posiadacz konta czy osoba z ulicy?
    A przecież "wyłączenie" takiej możliwości uderza przede wszystkim we
    własnego klienta.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 20. Data: 2004-01-10 20:45:45
    Od: "JaKI" <j...@p...onet.pl>

    > A przecież "wyłączenie" takiej możliwości uderza przede wszystkim we
    > własnego klienta.

    Ja tam sobie to chwale - nie ma kolejek tak jak np w Lukasie. DO Citka sie
    wchodzi, zalatwia sprawe i wychodzi :)

    --
    JaKi