  • 1. Data: 2010-12-15 11:17:50
    Temat: Dlaeczgo nie mamy Euro jako waluty
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Czesi, Słowacy przyjęli Euro.
    My nie? - Dalczego?

    Politycy nie chcą, ekonomiści nie chcą?

    Dlaczego inni mogli, u nas są tylko mętne plany i gadanie-paplanie?

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 2. Data: 2010-12-15 11:22:36
    Temat: Re: Dlaeczgo nie mamy Euro jako waluty
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Czesi, Słowacy przyjęli Euro.
    > My nie? - Dalczego?

    Bo nie spełniamy warunków koniecznych do wcielenia do strefy euro.

  • 3. Data: 2010-12-15 11:30:29
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Bo nie spełniamy warunków koniecznych do wcielenia do strefy euro.

    Czesi tez nie maja i raczej nie zamierzaja

  • 4. Data: 2010-12-15 11:59:32
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Słowacy rozważają rezygnację z euro i powrót do korony. A dokłatnie, to
    jakis ich czołowy polityk rozpoczął tam dyskusję na ten temat.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-12-15 12:01:51
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Słowacy rozważają rezygnację z euro i powrót do korony. A dokładnie, to

  • 6. Data: 2010-12-15 12:36:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote in message
    > Czesi, Słowacy przyjęli Euro.
    > My nie? - Dalczego?
    >
    > Politycy nie chcą, ekonomiści nie chcą?
    >
    > Dlaczego inni mogli, u nas są tylko mętne plany i gadanie-paplanie?

    Czesi nie maja EUR, Slowacja- pojawiaja sie wypowiedzi o checi wyjscia ze
    strefy.
    Jednostronne checi na nic sie zdaja, brak reform w naszym karju i odwrocenie
    uwagi od istotnych spraw znow powoduje dyskusje podgrzewana przez rzadzacych
    o wstapieniu do strefy. Na razie nie spelniamy kryteriow wejscia i mozemy
    realnie jeszcze przez dekade zapomniec o EUR. Czy ono przetrwa przez ten
    okres to zabaczymy, spieszyc nie ma sie do czego. Jezeli bedziemy mieli
    dobre finanse publiczne to wtedy beda chceli nas przyjac za powiedzmy 10
    lat, tylko czy Polska bedzie chciala te walute, jezeli bedzie w lepszej
    kondycji niz inne panstwa, czy bedziemy chceli doplacac do innych? Drugi
    wariant jest taki, ze jezeli finanse publiczne sie nie poprawia a beda sie
    stale pogarszac to nikt nie potrzebuje kolejnego duzego kraju z ogromnym
    dlugiem publicznym w strefie EUR, juz teraz rosnie kolejka tych co chca
    pomoc, ale kurcza sie ci co maja sponsorowac innych.

  • 7. Data: 2010-12-15 14:31:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4d08ae40$0$20999$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Jan Werbinski" <ja?@tralala.bez.maj.la> wrote:

    > Słowacy rozważają rezygnację z euro i powrót do korony. A dokładnie, to
    > jakis ich czołowy polityk rozpoczął tam dyskusję na ten temat.

    Jak zwykle niedokladnie.
    Jeden polityk rozpoczal, a inny juz zdementowal.

    TA

  • 8. Data: 2010-12-15 14:52:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2010 5:17 AM, Czesuaw P. wrote:
    > Czesi, Słowacy przyjęli Euro.
    > My nie? - Dalczego?
    >
    > Politycy nie chcą, ekonomiści nie chcą?
    >
    > Dlaczego inni mogli, u nas są tylko mętne plany i gadanie-paplanie?

    po pierwsze to nas nie chca, a nie my ich
    po drugie bardzo dobrze.

  • 9. Data: 2010-12-15 15:58:38
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Jak zwykle niedokladnie.
    > Jeden polityk rozpoczal, a inny juz zdementowal.

    U nas jeden mówił, że emerytury z ZUS nie będzie, ale inny zdementował.

  • 10. Data: 2010-12-15 16:14:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2010 9:58 AM, Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > U nas jeden mówił, że emerytury z ZUS nie będzie, ale inny zdementował.

    byc to bedzie, ale zaden nie powie ile.