  • 1. Data: 2010-12-15 11:28:33
    Temat: Wrazenia z testu karty internetowej WBK
    Od: "Rafal B" <c...@p...com>

    Jako tester karty internetowej WBK, chciałbym przedstwic jej zalety jak i
    wady, no bo przeciez prawdziwa krytyka cnoty się nie boi ;)

    O karte nie trzeba się starac w oddziale banku, nie trzeba się tam udawac
    osobiscie, można ja zalozyc wygodnie w sieci pod adresem
    www.kartainternetowa.pl

    Zalety:
    - bezplatnosc w prowadzeniu i zalozeniu
    - zwolnienie z udawania się do oddzialu, podpisywanie umow
    - CVV na komorke
    - brak koniecznosci posiadania konta w WBK
    - obsluga on-line
    - bezpieczenstwo transakcji &#8211; ograniczenie kradziezy srodkow, jedynie
    do wysokosci salda

    Niestety sa i wady:

    - karta w platnosciach biletow lotniczych NIE JEST widziana jako karta
    prepaid, co umozliwiloby tanie oplaty serwisowe &#8211; tysiace osob czekaja na to
    - duze koszta &#8222;rozladowania&#8221; karty do 0 &#8211; wybranie pozostalych
    srodkow
    na karcie
    - brak widzianych blokad w necie
    - zasilanie wylacznie przelewem (brak Moneybookers, Paypal, etc)
    - brak powiadomien SMS o zmianie salda
    - maksymalna kwota transakcji jak i zasilenia
    - brak wyboru mozliwosci rozliczenia waluty (USD, EUR, Funt brytyjski)
    - brak mozliwosci &#8222;przelewu&#8221; srodkow pomiedzy kilkoma kartami
    internetowymi

    Ogolnie sama karta w sobie nie jest zla. Wprowadzenie w/w rozwiazan ujetych w
    wadach pozwoliloby na zrewolucjonizowanie produktu i masowe jego
    wykorzystanie. Dla osob ceniach bezpieczenstwo, placacych malo i w zlotowkach &#8211;
    godne polecenia.

    Pozdrawiam

    Rafał B.

  • 2. Data: 2010-12-15 12:11:07
    Temat: Re: Wrazenia z testu karty internetowej WBK
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > - maksymalna kwota transakcji jak i zasilenia

    i to jest najwieksza wada
    bezpieczenstwo i ochrona przed praniem to jedno, ale zakupu do 500 pln to
    jakas porazka

  • 3. Data: 2010-12-15 14:23:32
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On 15 Gru, 12:28, "Rafal B" <c...@p...com> wrote:
> [...]
    > wadach pozwoliloby na zrewolucjonizowanie produktu i masowe jego
    > wykorzystanie. Dla osob ceniach bezpieczenstwo, placacych malo i w zlotowkach

    Skoro nie można kupić biletów z pominięć dodatkowej opłaty to po co
    taka karta :).

  • 4. Data: 2010-12-15 14:27:07

    Wed, 15 Dec 2010 12:28:33 +0100, w <0...@n...onet.pl>,
    "Rafal B" <c...@p...com> napisał(-a):

    > - ograniczenie kradziezy srodkow, jedynie
    > do wysokosci salda

    A to jest chyba 3. rodzaj prawdy.