  • Data: 2012-05-12 08:56:07
    Temat: DnB - czy oni oci**eli?
    Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

    DnB szumnie wprowadza nowy system bankowosci internetowej...
    No podjarani są strasznie, nawet SMSy wprowadzaja jako autoryzacje
    transakcji, zamiast aktualnej karty zdrapki. Szok.

    I co trzeba zrobic, aby skorzystac z tej nowinki technicznej?
    Otoz wg otrzymanego pisma, nalezy udac sie do oddzialu, gdzie
    "nasz doradca zaprezentuje mozliwosci i omowi wymierne korzysci plynace
    z uzytkowania nowego systemu"

    Oni chyba na glowe upadli... mysla, ze sa pierwszym bankiem, ktory
    wprowadza sensowny system bankowosci internetowej?

    A na dodatek dzis widoczne na stronie o takie cos

    "Trwają prace związane z migracją dotychczasowych Użytkowników systemu
    iNORD do nowej bankowości internetowej Banku DnB NORD.

    Prace zaplanowane są od piątku 11 maja od godziny 22.00 do poniedziałku
    14 maja do godz. 6.00.
    W tym czasie system iNORD będzie niedostępny.

    Przepraszamy za ewentualne utrudnienia."

    to ja juz nie wiem czy to automatycznie uruchamiaja czy nie... no i
    przerwa dosc dluga nie ukrywam - u nas w duzej korporacji o chyba nawet
    wiekszej skali niz DnB nie ma szans na tak dlugie okno maintenance'owe
    przy systemach dostepnych online..

    Sierp