  • Data: 2010-10-25 13:57:28
    Temat: Do Kroovki (MWTrade)- juz nie moja spolka-dzieki jej za to cobylo
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    ------------
    > to sa zarty:
    > na poważnie, to logika zdarzeń jest widoczna:
    > prawie 38 tys akcji juz poszlo, do konca dnia bedzie okolo 50 tys, czyli
    ponad
    > 350 tys zl i ok 0,4% na WZA.
    >
    > Zatem uda sie zebrac sporo do czasu rewelwcyjnych wynikow za paxdziernik i
    > potem za III kwartal.
    >
    > Po tych wynikach zakupy takich ilosci poniżej 9-10 zlotych moze byc zbyt
    > kosztowne
    >
    > kroovka
    --------------------------------------->

    co nowego?

    Ano, mamy problem z kursem bo na 3 listopada wejdziemy z cena 9,05 zlotych-jak
    sadze.

    Wyniki za III kwartal ustala dalszy kurs w oczekiwaniu na skonsolidowane wynki

    mecenas

    Co ja rozumie pod pojeciem skonsolidowane?

    to bedą wyniki juz na GIELDZIE a nie na NC.
    Tam odbedzie sie decydowanie o paczkowaniu firmy, lub jak ktos woli-KURSU

    kroovka
    do Tych co sie jeszcze zastanawiają, trzeba miec jaja by tak dlugo mysleć :-)