  • 11. Data: 2009-10-11 19:06:41
    Temat: Re: Dobra lokata - jaki bank?
    Od: "noraa" <aaron.felb@WYTNIJ_TOgazeta.pl>

    no dobra a jesli nie bede ruszac kasy przez miesiace to moze byc noble?

  • 12. Data: 2009-10-11 19:54:01
    Temat: Re: Dobra lokata - jaki bank? mBank eMax plus.
    Od: "Zentek" <y...@v...pl>

    Użytkownik "DFpawel" <0...@S...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mbank
    > nie ma oferty lokaty na 1 miesiąc.
    >

    > Pozdrawiam Paweł

    mBank, eMax plus 4,1 %

  • 13. Data: 2009-10-11 19:56:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "noraa" news:hatac1$8h6$1@z-news.wcss.wroc.pl

    > no dobra a jesli nie bede ruszac kasy przez miesiace to moze byc noble?

    W zeszłym tygodniu była taka opcja, bo w ofercie mieli antybelkową lokatę
    zakładaną na jeden miesiąc. Teraz już takiej nie ma...
    Jeżeli założysz jednak tam lokatę i zerwiesz ją po miesiącu to stracisz 70%
    wypracowanych przez ww. okres odsetek. IMHO gra nie warta świeczki.

    30 dni to krótki okres. Nie warto kombinować jak koń pod górę, jeżeli wiesz,
    że kasa będzie ci potrzebna za 30 - 31 dni. Wpłać to sobie na KO, które w
    chwili obecnej posiadasz i tam trzymaj.

  • 14. Data: 2009-10-12 08:55:50
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    DFpawel pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam chwilowo wolne 15 tysięcy zł i chciałbym je zainwestować na okres 1
    > miesiąca. Pomyślałem że na taki okres to dobra będzie lokata. Jakie
    > znacie dobre lokaty na dzień dzisiejszy? Może jest taka strona
    > pokazująca zestawienie lokat w różnych bankach? Jest coś takiego?
    >
    > Bo jak patrze na Inteligo to ma tylko 3,10% - 19% Belki - to wychodzi
    > 376zł zysku - niby niewielki zysk ale dla mnie to ma znaczenie. Mbank
    > nie ma oferty lokaty na 1 miesiąc. Nie interesują mnie inwestycje w
> [...]

    Polbank, konto Super Oszczędzające, do 5tyś jest 6,5, można założyć max
    3 konta. Oferta w sam raz na 15tyś. Dzienna kapitalizacja, czyli
    wychodzi bez Belki około 75zł.

    Żeby było bezpłatnie trzeba założyć ROR. Jako bonus można wziąć do niego
    kartę debetową z najlepszymi przelicznikami w Polsce, też bezpłatna.

    Sebastian