  • 1. Data: 2005-12-29 13:10:19
    Temat: "Dobra pożyczka"
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Witam
    Przed Świętami dostałem ulotkę reklamową z Mikołajem "Dobra Pożyczka"
    np. kwota pożyczki 20.000 zł. miesięczna rata 134,14 zł.
    Nie ma informacji kto pożycza?
    Na odwrocie tej ulotki są adresy biur, wszystkie to wynajęte pojedyńczo
    pokoje w biurowcach.
    Zadzwoniłem do "biura" we Wrocławiu ul. Szewska 8 IIp. pok. 10 tel. 071
    376-60-90 lub
    376-60-91 z pytaniem: Jak długo czeka się na otrzymanie pożyczki?
    Babka udawała, że nie zrozumiała pytania ale w końcu wyksztusiła, że do 30
    dni!!!
    Potem powiedziała, że to nie jest sytem argentyński tylko jakaś grupa
    kapitałowa...
    W internecie wyszukałem, że aby otrzymać kredyt ludzie muszą wpłacić
    najpierw 800 zł.
    Jaka to pożyczka?
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl

  • 2. Data: 2005-12-29 13:26:07
    Temat: Re: "Dobra pożyczka"
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Piotr Grela (interpio) napisał(a):
    > Jaka to pożyczka?
    Taka od ktorej trzeba sie trzymac z dala.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2005-12-29 14:17:54
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:dp0n60$kjt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Potem powiedziała, że to nie jest sytem argentyński tylko jakaś grupa
    > kapitałowa...

    Tiaaaa, oni zawsze tak mówią....

    > W internecie wyszukałem, że aby otrzymać kredyt ludzie muszą wpłacić
    > najpierw 800 zł.

    To już wyjaśnia wszystko...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-12-29 15:21:31
    Temat: Re: niedobra pożyczka
    Od: " zbooY" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Piotr Grela \(interpio\) <i...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie ma informacji kto pożycza?
    > Na odwrocie tej ulotki są adresy biur, wszystkie to wynajęte pojedyńczo

    ale po co to wogole czytac, tzn te ulotke, i se nerwy psuc?!

    > Jaka to pożyczka?

    podejrzana

    pzdr

    zbooY

  • 5. Data: 2005-12-29 19:48:28
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Piotr Grela (interpio) napisał(a):
    > Babka udawała, że nie zrozumiała pytania ale w końcu wyksztusiła, że do 30
    > dni!!!

    a powiedziała od kiedy liczone? :)

    > Potem powiedziała, że to nie jest sytem argentyński tylko jakaś grupa
    > kapitałowa...

    ależ oczywiście

    > W internecie wyszukałem, że aby otrzymać kredyt ludzie muszą wpłacić
    > najpierw 800 zł.

    masz wolne 800 złotych, to chętnie biorę ;)

    > Jaka to pożyczka?

    lepiej żebyś nie chciał wiedzieć

    KG

  • 6. Data: 2005-12-30 10:35:04
    Od: "Marcin Kaczmarek" <m...@h...pl>

    Ale chyba grupy tego rodzaju są zakazane przez prawo?

  • 7. Data: 2005-12-30 16:27:36
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Marcin Kaczmarek" <m...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:dp329l$258o$1@services.vline.pl...
    > Ale chyba grupy tego rodzaju są zakazane przez prawo?

    no.... kraść i mordować też nie wolno...

    --
    pozdrawiam
    P.