  • 1. Data: 2005-12-29 07:53:05
    Temat: [mBank] czas dostawy karty - 14dni na poczcie...
    Od: Michal M <w...@...pl>

    witam,
    moja zona dostala wczoraj karte do eKonta - czekala okolo 3tyg na sama karte! i
    zeby bylo smieszniej na kopercie byla wybita data wysylki 14.XII... czyzby mBank
    mial kose z poczta?? czy moze moj listonosz mial akurat urlop?
    pisze o tym bo bylo na grupie kilka pytan mniej lub bardziej zniecierpliwionych
    klientow mBanku

    pozdrawiam
    michal m

  • 2. Data: 2005-12-29 09:16:52
    Temat: Re: [mBank] czas dostawy karty - 14dni na poczcie...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal M wrote:
> [...]
    > karte! i zeby bylo smieszniej na kopercie byla wybita data wysylki
    > 14.XII... czyzby mBank mial kose z poczta?? czy moze moj listonosz mial

    O ? To chyba poczta Bo ja (jak pisałem) też przesyłkę z 14 XII dostałem
    jakoś 23 :-) Dopatrywałbym raczej wpływu okresu świąteczengo.

    KJ

  • 3. Data: 2005-12-29 09:33:54
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>

    W artykule news:dp0d2l.2qk.1@bambus.kjonca.bogus,
    niejaki(a): Kamil Jońca napisał(a):

    > O ? To chyba poczta Bo ja (jak pisałem) też przesyłkę z 14 XII dostałem
    > jakoś 23 :-) Dopatrywałbym raczej wpływu okresu świąteczengo.

    ciekawe ile mi bedzie szla karta z Łodzi do Łodzi... dam znac jak dotrze,
    tak jakos na poczatku zeszlego tygodnia wyslali.

    --
    cienislaw

  • 4. Data: 2005-12-29 10:02:53
    Od: "asp420" <a...@g...pl>

    Michal M wrote:

> [...]
    > listonosz mial akurat urlop? pisze o tym bo bylo na grupie kilka
    > pytan mniej lub bardziej zniecierpliwionych klientow mBanku

    Smieszne,ale wlasnie mialem o tym napisac, ale w roli glownej jest
    MultiBank. Konto zalozylem w 12.12 br. karty do dzis nie dostalem. Jak
    mi tlumaczyla konsultantka w multilinii jest to spowodowane jakimis
    tarciami z PolCardem. W sumie samo zjawisko jest o tyle dziwne ze:
    - karte kredytowa z mBanku dostalem w terminie i przed swietami
    - swieta bozonarodzeniowe maja to do siebie ze sa zazwyczaj pod koniec
    grudnia, wiec mozna sie do nich przygotowac czego dowodem jest wysyp
    kredytow swiatecznych
    - Poczta Polska nie jest jedynym doreczycielem pism
    - istnieja telefony i e-maile , wiec o ew. obsuwkach bank moglby
    poinformowac

    Jednym slowem jeszcze jeden przyczynek do malejacej kultury bankowej (o
    ile taka istnieje). Po tym co ostatnio wywijaja inne banki, np.
    Raiffeisen ktoremu "zapomnialo sie" poinformowac mnie o zmianach na
    moja niekorzysc nic nie jest mnie w stanie zdziwic. Co gorsza na psy
    zlaza nawet te banki co do ktorych moja opinia byla raczej pozytywna.

  • 5. Data: 2005-12-29 10:20:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    asp420 wrote:
    [...]

    > - Poczta Polska nie jest jedynym doreczycielem pism

    Ale inni są o wiele drożsi, i co gorsza jest to zagwarantowane do
    jakiegoś czasu (2009?)

    KJ

  • 6. Data: 2005-12-29 10:29:20
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Michal M napisał(a):
> [...]
    > akurat urlop?
    > pisze o tym bo bylo na grupie kilka pytan mniej lub bardziej

    Mi się wydaję że m*banki mają po prostu wynegocjowane z pocztą niższe
    stawki w zamian za dziesiąty priorytet w dostarczaniu wysyłanej przez
    nie korespondencji.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 7. Data: 2005-12-29 10:56:00
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Obstawiam, że to poczta. Mnie ostatnio już nic nie jest w stanie zdziwić w
    odniesieniu do tej firmy. To, że z sąsiadami sobie przynosimy korespondencję
    bo listy bywają dostarczane random order lub poczta pokazuje awiza przy
    zwrotach, które nie widziały świata zewnętrznego, to już lokalna świecka
    tradycja. Po reklamacji pani kierowniczka poczty rozbrajająco stwierdziła,
    że teraz listonosze, to już nie ich pracownicy, tylko ajenci i nie ma wpływu
    na ich pracę...

    Miłego dnia
    Tomek

    PS. Dla równowagi ostatnio tydzień przed świętami dostałem dwie paczki -
    jedną w sobotę, a drugą, uwaga, w niedzielę i czas dostawy był taki, że nie
    wiem czy kurierem nie było by dłużej.

  • 8. Data: 2005-12-29 12:47:03
    Od: "__bs__" <o...@p...fm.pl>

> [...]
    > tradycja. Po reklamacji pani kierowniczka poczty rozbrajająco stwierdziła,
    > że teraz listonosze, to już nie ich pracownicy, tylko ajenci i nie ma

    Napisz o swoich przygodach do Centrali Poczty (
    http://www.poczta-polska.pl/napisz_do_nas.htm )
    Ja tez mialem takie przygody, pomogło.

  • 9. Data: 2005-12-29 16:44:02
    Temat: [OT] Re: [mBank] czas dostawy karty - 14dni na poczcie...
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
    Tomasz Opalski, która zaskrzeczała:
    > odniesieniu do tej firmy.

    Ostatnio widziałem list świąteczny który z miejscowości Siedlce do
    miejscowości Siedlce docierał przez miejscowość Mińsk Mazowiecki (to
    chyba jakieś 50km), świadczyły o tym stempelki na odwrotnej stronie. Na
    poczcie też ludzie pracują, normalna rzecz się pomylić przed świętami
    kiedy ważniejsze rzeczy są na głowie... ;)

    --
    Saiko Kila
    "It was a hot sunny day with almost no wind, and I sat in the sun and

  • 10. Data: 2005-12-29 18:47:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> writes:

    > Mi się wydaję że m*banki mają po prostu wynegocjowane z pocztą niższe
    > stawki w zamian za dziesiąty priorytet w dostarczaniu wysyłanej przez
    > nie korespondencji.

    Watpie. Dziesiaty priorytet negocjuje sie chyba automatycznie, jesli
    poczty jest duzo. A przed swietami itp. szczegolnie. Trzeba sie cieszyc
    ze w ogole listy zwykłe a zwlaszcza kartki pocztowe nie lądują w koszu.

    I nie wiem jak teraz, ale dosc niedawno poczta chciala wiecej pieniedzy
    za list w hurcie niz w detalu. Mimo ze listy byly posortowane, mogly
    miec dowolne kody kreskowe itd.
    --
    Krzysztof Halasa