    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dobre ... Wyszukiwarka Visa cash back.
    Date: Sun, 11 Mar 2012 23:59:20 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jjgsvn$nev$...@i...gazeta.pl

    > Może nawet zacznę pić 0.5% -- muszę awaryjnie zejść poniżej 70 kg...

    Skończyłem przed chwilą drugi litr (drugi w niedzielę) ROTRowego,
    czyli ,,Dobrego mleka'' z Rypina. :) No, a że właśnie przyniosłem
    z samochodu trochę ,,mleka zambrowskiego''... Więc spróbowałem...
    Na czym (moim zdaniem) polega różnica pomiędzy ,,Dobrym mlekiem''
    z Rypina a ,,mlekiem zambrowskim'' z Mlekpolu?

    Moim zdaniem do tego ostatniego nie dolewają gnojówki.

    -=-

    Nawiązując zaś do tematyki grupy.. Może o oszczędnościach?...

    Więc na tym zambrowskim zaoszczędzę dziennie 300 kcal.
    Jeśli zaś przejdę na błękitną czy zielona stronę (chudsze)
    zwiększę oszczędności -- być może nawet podwójnie, bo będzie
    mniej kalorii i tłuszczu, ale więcej białka, czyli nie będzie
    mnie tak mocno ciągnęło. No i chudsze jest tańsze.

    Dobre mleko z Rypina 3,2% tłuszczu 30g białka w litrze
    mleko zambrowskie z Mlekpolu 1,5% tłuszczu 32g białka w litrze

    Zapewne dlatego, że im chudsze, tym więcej ma białka.
    To, czego ja potrzebuję, nazywa się chyba białko.

    -=-

    Chyba dopije ten litr... Szkoda, aby się psuło w lodówce...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'