  • Data: 2011-07-21 18:00:07
    Temat: Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa
    Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybaczcie, ale to co piszecie, wydaje się żałosne...
    >
    > --

    Tym bardziej żałosne, że ilu doradców może się pochwalić, podobnie jak
    Pani Honorata, członkostwem w Million Dollar Round Table (założonne w
    1927 r. międzynarodowe, niezależne stowarzyszenie zrzeszające około 30
    tys. najlepszych na świecie agentów i doradców finansowych
    reprezentujących 476 firm ubezpieczeniowych z 74 krajów)

    http://dziennikubezpieczeniowy.pl/2003/04/03/Liderzy
    _ubezpieczen/artykul/11437

    Czy jak się pisze o kimś dobrze to od razu spam, a jak negatywnie to
    OK?
    Napisz o kimś pozytywnie = zszargaj sobie opinię. Dla mnie to bez
    sensu.

    PS. Do Zadowolonej Kolorowej ;-) - wysłałem Ci namiary na priv.
    Pozdrowienia