  • 1. Data: 2006-12-21 17:02:49
    Temat: Dokad przeniesc KK z mBanku?
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Mam VISA Classic w mBanku z limitem 2000 zł. Rozważam przeniesienie
    do innego banku ze zwiększeniem limitu. Który bank byłby godny
    polecenia, bez opłaty za wydanie karty, bez zbędnych formalności,
    z obsługą przez Internet?

    Marek

  • 2. Data: 2006-12-21 18:22:30
    Temat: Re: Dokad przeniesc KK z mBanku?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MM napisał(a):
> [...]
    > do innego banku ze zwiększeniem limitu. Który bank byłby godny
    > polecenia, bez opłaty za wydanie karty, bez zbędnych formalności,

    Raiffeisen. Ale podglad netowy jest kijowy na maxa.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-12-21 18:22:38
    Od: zbig <z...@p...com>

    MM napisał(a):
> [...]
    > do innego banku ze zwiększeniem limitu. Który bank byłby godny
    > polecenia, bez opłaty za wydanie karty, bez zbędnych formalności,

    bzwbk, tylko od razu zrezygnuj z ubezpieczenia

  • 4. Data: 2006-12-21 18:27:37
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    MM napisał(a):
> [...]
    > do innego banku ze zwiększeniem limitu. Który bank byłby godny
    > polecenia, bez opłaty za wydanie karty, bez zbędnych formalności,
    Citi
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-12-21 20:19:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Mithos* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Raiffeisen. Ale podglad netowy jest kijowy na maxa.

    Mam mBanka, mam Citaka, miałem Rajfaja. W Citi przynajmniej daje się
    utargować zniesienie opłaty rocznej przy stosunkowo niewielkich obrotach
    (ca. 2400 zł), podobają mi się także przelewy z karty.
    Nie ukrywam, że R. przy C. ssie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2006-12-21 21:35:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd napisał(a):
> [...]
    > utargować zniesienie opłaty rocznej przy stosunkowo niewielkich obrotach
    > (ca. 2400 zł), podobają mi się także przelewy z karty.

    No ale po roku mozna sie przeciez przeniesc z Raiffeisena w inne
    miejsce. Ja np wiem, ze raczej ich karta nie wykrece limitu 12k PLN/rok,
    bo prostu prawie jej nie uzywam (ot taki zapas gdyby cos wysiadlo).
    Jezeli nie zniosa mi za rok oplaty no to sie pozegnamy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2006-12-21 22:33:40
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > do innego banku ze zwiększeniem limitu. Który bank byłby godny
    > polecenia, bez opłaty za wydanie karty, bez zbędnych formalności,

    karta MC ING jest fajna, ale obsluga w oddziale fatalna, w Millennium
    podobnie...polecam kk Citi (najlepiej co-brand BP) - nie musisz
    rezygnowac z mBanku, ewentualnie karty BZ WBK, jezeli masz tel. w orange
    to wez co-branda

    pozdr.
    RobertS