  • 1. Data: 2006-12-21 14:59:07
    Temat: [mBank] sesja ZUS
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    W związku z tą informacją:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/grudzien.html

    czy ktoś jest w stanie wiarygodnie odpowiedzieć na pytanie czy
    jeśli przelew do ZUS zostanie zlecony w dniu 31 grudnia, to
    obciążenie rachunku nastąpi z datą 31 grudnia czy też obciążenie
    rachunku nastapi dopiero z datą 2 stycznia 2007 (a zatem przelew
    stanie się "nieodliczalny" w roku 2006)?

    marekz

  • 2. Data: 2006-12-21 16:22:35
    Temat: Re: [mBank] sesja ZUS
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "MarekZ" wrote in message

> [...]
    > rachunku nastapi dopiero z datą 2 stycznia 2007 (a zatem przelew
    > stanie się "nieodliczalny" w roku 2006)?

    odpowiedź masz na podanej stronie ;)
    "28 grudnia br. jest ostatnim dniem realizacji przelewów do ZUS. Przelewy
    należy zlecić do godziny 16.50. Późniejsze zlecenia zostaną zrealizowane
    dopiero 2 stycznia 2007 r."

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-12-21 18:13:01
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl> napisał w
    wiadomości news:emeccb$g2$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Przelewy
    > należy zlecić do godziny 16.50. Późniejsze zlecenia zostaną

    Data faktycznej realizacji zlecenia nie ma nic wspólnego z data
    obciążenia rachunku.

    marekz

  • 4. Data: 2006-12-21 18:40:36
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "MarekZ" wrote in message

    > Data faktycznej realizacji zlecenia nie ma nic wspólnego z data
    > obciążenia rachunku.

    no masz rację oczywiście
    ale jak sami napisali
    "Z powodu zamknięcia ksiąg roku obrachunkowego oraz świąteczny charakter dni
    ...."
    na cuda bym nie liczył

  • 5. Data: 2006-12-21 19:07:32
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl> napisał w
    wiadomości news:emekf5$ohm$1@news.onet.pl...

    > no masz rację oczywiście
    > ale jak sami napisali
    > "Z powodu zamknięcia ksiąg roku obrachunkowego oraz świąteczny
    > charakter dni
    > ...."
    > na cuda bym nie liczył

    Właśnie ja uważam domyślnie, że nie ma przeszkód w obciążeniu
    rachunku z datą 31 grudnia.

    W zeszłym roku robiłem transakcje karta i nastapiło obciążenie
    rachunku z dniem 31 grudnia (sobota) mimo późniejszego
    zaksięgowania. Nie testowałem natomiast w zeszłym roku przelewu do
    ZUS.

    marekz