  • 11. Data: 2004-04-28 16:59:35
    Temat: Re: Dokąd przenieść konto z dużyl limitem w koncie
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał w wiadomości
    news:c6nn08$1kr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tylko w przypadku kredytu potwierdzam. Kredyt w MultiKoncie zdecydowanie
    > odradzam.

    A czemuż to? Kredyt w moim multikoncie nie sprawia mi żadnych problemów :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2004-04-28 18:25:44
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" napisał:

    > ...inaczej zwana alergią na tandetę :)

    Jak chcesz mieć rewelacyjna obsługę to idz do private bankingu ;PPP

    Multi moze nie jest kryształowy, ale IMO jest całkiem OK (szczególnie aquarius).
    Cenię ich za to, że pracuja nad tym aby polepszac jakosc obsługi i ulepszać
    produkty. Maja tez dobra ofertę.

  • 13. Data: 2004-04-28 19:06:12
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Jak chcesz mieć rewelacyjna obsługę to idz do private bankingu ;PPP

    Nie stać mnie. Tak samo, jak nie stać mnie na stratę czasu, nerwów i kasy na
    opłaty pobrane po chamsku.
    Osobisty opiekun i koktajle nie są mi aktualnie do szczęścia potrzebne.

    > Multi moze nie jest kryształowy,

    ;))))))

    > ale IMO jest całkiem OK (szczególnie
    > aquarius).

    Nie muszę, nie chcę i pewnie nie mogę mieć aquariusa.
    Za to bardzo bym chciał uczciwego podejścia i normalnej współpracy. Różne
    banki różnymi rzeczami mnie wnerwiły, ale żaden tak nie pojechał po całości
    jak Multi.

    > Cenię ich za to, że pracuja nad tym aby polepszac jakosc
    > obsługi i ulepszać produkty.

    Polepszać jakość obsługi? To te prace coś w złym kierunku idą chyba, tak mi
    się wydaje po lekturze pbb.

    > Maja tez dobra ofertę.

    W sensie wachlarza usług i cennika - owszem, jest atrakcyjna.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 14. Data: 2004-04-28 19:36:46
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> napisał:

    > Polepszać jakość obsługi? To te prace coś w złym kierunku idą chyba, tak mi
    > się wydaje po lekturze pbb.

    No właśnie wydaje Ci się ;P Ja mam tam konto prawie od poczatku, wiec moge cos
    na ten temat powiedziec. To po pierwsze.
    Po drugie - Multi bada sprawy tutaj opisywane i __wiem__ że BAAARDZO często
    historie tu opisywane sa moooocno naciągane. Już Ci pisałem, że na pbb od
    pewnego czasu jest 80% śmieci.

  • 15. Data: 2004-04-28 20:22:31
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:

    > No właśnie wydaje Ci się ;P

    Zawsze twierdziłem, że to moja prywatna opinia.

    > Ja mam tam konto prawie od poczatku, wiec
    > moge cos na ten temat powiedziec. To po pierwsze.

    Czyli było jeszcze _gorzej_ ??

    > Po drugie - Multi bada sprawy tutaj opisywane i __wiem__ że BAAARDZO
    > często historie tu opisywane sa moooocno naciągane. Już Ci pisałem,
    > że na pbb od pewnego czasu jest 80% śmieci.

    Zapytaj, czy moja historia też była naciągana.

  • 16. Data: 2004-04-29 07:28:00
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Piotr Grzegorz Skowroński dnia 2004-04-28 22:22 napisał(a) co następuje:

    > Zapytaj, czy moja historia też była naciągana.

    Oo, o właśnie. I zapytaj również o moją historię :)

    Btw., zmienili już procedurę? Informują mężczyzn w "wieku poborowym", że
    przy podpisaniu umowy kredytowej trzeba w oddziale okazać książeczkę
    wojskową z wbitym przeniesieniem do rezerwy? Czy okazuje się to dopiero
    wtedy, kiedy już zapłaci się prowizję w innym banku za historię rachunku
    i ma się zamkniętą poprzednią linię kredytową?

    Marek

  • 17. Data: 2004-04-29 12:18:05
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Apr 2004 22:33:16 +0200, w <c6jrm4$b1$1@news.onet.pl>, "~WD"
    <j...@c...barg.sv> napisał(-a):

    > pieniedzy

    > w koncie
    >
    > www.multibank.pl
    > siec bankomatów wbk + euronet
    > linia 11,30% (konto aquarius) 11,80% (pozostale)

    Czyli nic szczególnego... Za to ile wrażeń może być :))

  • 18. Data: 2004-04-29 13:02:59
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bo Multi jest beeee ;]]

    Ty się zając śmiej... ;)

  • 19. Data: 2004-04-29 19:17:18
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:4090fc0c@news.home.net.pl...

    > Ty się zając śmiej... ;)

    Dziś to tylko potwierdziłem rzeczywistość, której nie udało im się zmienić
    od półtora roku. Potwierdza się więc, że jest to dobry bank, o ile nie
    trzeba się z nim komunikować inaczej niż przez serwis internetowy ;]

  • 20. Data: 2004-04-29 19:27:36
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:

    > od półtora roku. Potwierdza się więc, że jest to dobry bank, o ile nie
    > trzeba się z nim komunikować inaczej niż przez serwis internetowy ;]

    Nie zgadzam się z tą opinią. Pomijając już to, że zawsze najbardziej słychać
    opinie niezadowolonych, a rzadko kiedy zadowolonych. Korzystam z Multi
    zarówno przez Internet, Multilinię, jak i w oddziale i do tej pory nie mam
    powodów do narzekań.

    --
    Przemysław Maciuszko