  • 21. Data: 2004-04-29 19:36:52
    Temat: Re: Dokąd przenieść konto z dużyl limitem w koncie
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w
    wiadomości news:c6qaqr$df7$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Btw., zmienili już procedurę? Informują mężczyzn w "wieku poborowym", że
    > przy podpisaniu umowy kredytowej trzeba w oddziale okazać książeczkę
    > wojskową z wbitym przeniesieniem do rezerwy? Czy okazuje się to dopiero
    > wtedy, kiedy już zapłaci się prowizję w innym banku za historię rachunku
    > i ma się zamkniętą poprzednią linię kredytową?

    Napewno nie informują przez infolinię przy składaniu wniosku o KK. Okazuje
    się dopiero w oddziale i trzeba się fatygować po raz drugi. A ja się chyba
    nie wybiorę :). Złożę jeszcze raz wniosek przez net i jak multilinka
    zadzwoni, to jej powiem, że byłem w oddziale, ale nikt na mnie nie czekał,
    to wyszedłem ;]
    NIe no żarty. Obiecałem, że przywiozę;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 22. Data: 2004-04-29 19:40:03
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zgadzam się z tą opinią. Pomijając już to, że zawsze najbardziej
    słychać
    > opinie niezadowolonych, a rzadko kiedy zadowolonych. Korzystam z Multi
    > zarówno przez Internet, Multilinię, jak i w oddziale i do tej pory nie mam
    > powodów do narzekań.

    Szczęściarz :)
    Inna sprawa, że mnie dobija do dna niekompentencja, idiotyczne procedury i
    brak jedności pracowników większych instytucji, który objawia się tekstami:
    "aa, to infolinia", "aaa, to oddział", "a, to nie my, to tamci". W zasadzie,
    to mnie dobija najbardziej. Co mnie obchodzi, który z pracowników danej
    instytucji dał dupy? W moich oczach dała dupy instytucja i takie gadanie
    mnie wpienia.

  • 23. Data: 2004-05-02 22:26:59
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Czyli było jeszcze _gorzej_ ??

    Nie. Zmienia się za to podejście banków oraz rosną wymagania klientów. Jest też
    większa konkurencja.

  • 24. Data: 2004-05-04 20:51:15
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message

    | Zajrzyj do archiwum, nie ma sensu zaśmiecać grupy.

    wpisałem w googlach i nic ciekawego nie pokazało

    Jacek

  • 25. Data: 2004-05-04 20:52:33
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
    Mon, 26 Apr 2004 22:33:16 +0200, w <c6jrm4$b1$1@news.onet.pl>, "~WD"
    <j...@c...barg.sv> napisał(-a):

    > pieniedzy

    > w koncie
    >
    > www.multibank.pl
    > siec bankomatów wbk + euronet
    > linia 11,30% (konto aquarius) 11,80% (pozostale)

    Czyli nic szczególnego... Za to ile wrażeń może być :))

    Wiec co proponujesz pytałem o rózne banki nie tylko o Multi

    Jacek

  • 26. Data: 2004-05-05 16:46:42
    Temat: Re: Dok?d przenie?ć konto z dużyl limitem w koncie
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 4 May 2004 22:52:33 +0200, w <c78vq9$a5l$1@news.onet.pl>, "Jacek"
    <j...@w...pl> napisał(-a):

    > Wiec co proponujesz pytałem o rózne banki nie tylko o Multi

    Nawet nie napisałeś do czego używasz konta.
    Tylko, że chcesz duży limit. To wszystko?

  • 27. Data: 2004-05-06 13:45:07
    Od: "WOJ" <a...@p...onet.pl>

    Mam ten sam problem z Pekao S.A.
    analizuję : Reiffeisen, Deutsche Bank
    WOJ

  • 28. Data: 2004-05-11 16:39:48
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    <j...@w...pl> napisał(-a):

    > Wiec co proponujesz pytałem o rózne banki nie tylko o Multi

    >Nawet nie napisałeś do czego używasz konta.
    >Tylko, że chcesz duży limit. To wszystko?

    Jest to moje podstawowe konto, używam je do prawie wszytskich podstawowych
    operacji,
    płatności za dom, za polisy ubezpieczeniowe itp.

    Pozdrawiam

    Jacek