  • 1. Data: 2005-10-16 07:33:29
    Temat: Dokumentacja Elixir
    Od: Artur Karazniewicz <artur.karazniewicz[N0SPAM]@nospam-aster.pl>

    Witam,

    Czy gdzieś w sieci jest dostępna oficjalna dokumentacja Elixiru? chodzi mi o
    opis pakietów, zasad działania itd. Niestety nigdzie jej na stronach KIR
    nie mogę znaleźć. Z dokumentacją np. do SWIFT nie miałem żadnego problemu.

    Artur

  • 2. Data: 2005-10-16 07:37:54
    Temat: Re: Dokumentacja Elixir
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Artur Karazniewicz" <artur.karazniewicz[N0SPAM]@nospam-aster.pl>
    napisał w wiadomości news:4351fc50$0$5417$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
    > nie mogę znaleźć. Z dokumentacją np. do SWIFT nie miałem żadnego problemu.

    opisa dzialania i procedury do Elixiru zawarte sa w regulaminie:
    http://www.kir.pl/regulaminy_i_formularze/download/R
    EGULAMIN_SYSTEMU_ELIXIR_010205.pdf

  • 3. Data: 2005-10-16 07:48:45
    Od: Artur Karazniewicz <artur.karazniewicz[N0SPAM]@nospam-aster.pl>

    pit. wrote:

> [...]
    > <artur.karazniewicz[N0SPAM]@nospam-aster.pl> napisał w wiadomości

    > opisa dzialania i procedury do Elixiru zawarte sa w regulaminie:

    Shodzi mi o opis "techniczny". Jestem zainteresowany stworzeniem
    oprogramowania do obsługi Elixir.

    Artur

    --
    ,,Wine, jako emulator Windows...'' -- WO, pcoa
    ,,As Wine's name says: "Wine Is Not an Emulator"'' -- WineHQ, FAQ

  • 4. Data: 2005-10-16 08:52:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Artur Karazniewicz"
    > Shodzi mi o opis "techniczny". Jestem zainteresowany stworzeniem
    > oprogramowania do obsługi Elixir.

    każdy bank ma taki program a innym niepotrzebny :-)
    struktura komunikatu elixiru jest podobna do swifta ale
    elixir używa szyfrowania i podpisu elektronicznego
    - mieli go zanim wymyslono ustawe.
    stosowanie ich formatu do niczego ci sie nie przyda -
    lepiej wg mnie zaimplementowac formaty swifta
    *** blad ***