    From: "enetri" <e...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Doradca kredytowy i jego wynagrodzenie za poserednictwo
    Date: Tue, 9 May 2006 23:54:29 +0200

    Zastanawia mnie jeden fakt - bylem wczoraj u doradcy finansowego, ktory
    zadeklarowal, ze za jego posrednictwem latwiej bedzie uzyskac przezemnie
    kredyt hipoteczny.
    A poniewaz wiem iz prowadzac DG nie jest to takie latwe, wobec tego
    profilatycznie odwiedzilem doractwe finansowego.
    Gdy nasze ponad 2 godzinne spotkanie dobieglo konca - zapytalem jakie bedzie
    rozliczenie w przpadku pozytywnego zalatwienia kredytu hipotecznego -
    opowiedz uzyskalem, ze to juz jest pomiedzy bankiem, a nim
    I teraz moje pytanie - skoro doradca kredytowy polecal mi Millenium Bank,
    czy moj kredyt bedzie wynosil dokladnie tyle samo, gdy wezme go za
    posrednictwem doradcy kredytowego, co w przypadku gdy wezme go bezposrednio
    w Millenium Banku ?
    Czy przyppadkiem koszt te nie zostana powiekszone w zaciagnietym kredycie ?
    Pytam, bo jezeli jest jakas wewnetrzna umowa pomiedzy bankiem a doradca nie
    obciazajace kredytobiorce to sprawe mozna ciagnac, natomiast jezeli mam
    jeszcze pokryc kosztu obslugi doradcy kred. to wole spedzic wiecej czasu w
    banku i sam taki kredyt zlatwic - bezposrednio.
    Dodam tylko , ze chodzi o kredyt w wyskokosci okolo 250 000 zl
    Pozdrawiam Enetri