  • 1. Data: 2004-11-05 08:19:35
    Temat: Dostęp do superkont w PKOBP przez Internet
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    W związku z tym, że taka funkcjonalnośc bardzo by mi się przydała
    zadzwoniłem na 0801 do PKOBP. Poinformowano mnie, że planują wprowadzić
    dostęp do kont via internet, ednak żadnych szczegółów ponad to nie
    uzyskałem.
    W związku z tym mam pytanie: czy ktoś wie kiedy mniej wiecej ma byc to
    uruchomione?
    (czy to bedzie coś na wzór i podobienstwo inteligo?)

    Pozdrawiam
    Bogusz.

  • 2. Data: 2004-11-05 14:14:48
    Temat: Re: Dostęp do superkont w PKOBP przez Internet
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Bogusz wrote:
> [...]
    > uruchomione?
    > (czy to bedzie coś na wzór i podobienstwo inteligo?)

    wszyscy pracownicy pkobp maja od przyszlego tygodnia miec mozliwosc testowego
    dzialania przez internet
    zwykli smiertelnicy juz niedlugo - możliwe że już od 15 XI
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-11-06 00:20:53
    Od: "maxi77" <m...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > testowego
    > dzialania przez internet
    > zwykli smiertelnicy juz niedlugo - możliwe że już od 15 XI

    Ostatnio odwiedzilem ten bank pko bp zakladajac tam konto i bedzie za jakies
    2 tygodnie juz opcja interntowa dla kont superkonto.
    Bankowosc internetowa bedzie platna.
    Dla studentow chyba 0,50 zl na miesiac,a dla zwyklego smiertelnika 2 zl na
    miesiac czyli prowadzenie rachunku oraz bankowosci internetowej wynosic
    bedzie 6 zl (4zl konto i internetowa bankowosc 2 zl).
    Przelewy sa tansze niz w inteligo :D bo 0,50 za kazdy przelew zrobiony droga
    elektroniczna (internet).
    Pytalem sie jak to bedzie z Inteligo jak bedzie juz bankowosc internetowa
    pelna? Gosciu powiedzial,ze dalej bedzie Inteligo jako osobna dzialalnosc
    bankowa.
    Podkreslil,zeby moc korzystac z tego bedzie trzeba podpisac specjalna umowe
    z bankiem za taka przelewy intnernetowe.
    Jak patrzylem w cenniku to duzo rzeczy jest za darmo jedynie przelewy po
    0,50 oraz jesli dzwonimy ja na szczecie nie dzwonie lecz przez internet :)

    Widzialem nowy cennik tych uslug.
    Drozej bedzie jesli bedziemy chcieli przez telefon wykonac (callcenter) cos
    takiego ...

    Pozdr.
    Maxi77

  • 4. Data: 2004-11-06 07:47:04
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

> [...]
    > Bankowosc internetowa bedzie platna.
    > Dla studentow chyba 0,50 zl na miesiac,a dla zwyklego smiertelnika 2 zl na

    Studenci 1 PLN / m-c
    Smiertelnicy 2 PLN
    MSP 4 PLN

    > Pytalem sie jak to bedzie z Inteligo jak bedzie juz bankowosc internetowa
    > pelna? Gosciu powiedzial,ze dalej bedzie Inteligo jako osobna dzialalnosc
    > bankowa.
    Right, tylko know-how przeciągnięte do marmurka

    > Podkreslil,zeby moc korzystac z tego bedzie trzeba podpisac specjalna
    > umowe z bankiem za taka przelewy intnernetowe.
    Right, dla każdego TYPU rachunku osobno /vide masz 1 x zwykłe i 1x firmowe
    = 2 odrębne umowy ale ten sam ID/

    --
    Pzdr
    Dawidek

  • 5. Data: 2004-11-07 07:39:37
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    > wszyscy pracownicy pkobp maja od przyszlego tygodnia miec mozliwosc testowego
    > dzialania przez internet
    > zwykli smiertelnicy juz niedlugo - możliwe że już od 15 XI
    > *** blad ***

    Jest gdzieś dostepna już strona z wersją cemo? Czy też klienci PKOBP
    będą kupowali kota w worku?

    Pozdrawiam
    Bogusz.

    P.S.
    Co jest z serwerami news.icm.edu.pl i news.onet pl, że posty które
    umieszczam na ICM nie są widoczne na ONET?