  • 11. Data: 2012-10-18 20:44:03
    Temat: Re: Drobne 100$ z US - jak
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To szyfr? Słaby, luki w konspiracji i deklaracji kodowania. :-)

    masz na sztywno ustawione, ze ma odczytywac wiadomosci w ISO?
    Chyba dlatego poszly ci krzaczki.

  • 12. Data: 2012-10-18 20:45:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Deklarujesz w wiadomości to: charset=ISO-8859-16

    co nie oznacza, ze w takim nie napisal skoro tak oznaczyl.
    To chyba przez symbol euro.

    U mnie wyswietliło sie ok.
    nastepny post poszedl juz w -2.

  • 13. Data: 2012-10-18 20:46:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > masz na sztywno ustawione, ze ma odczytywac wiadomosci w ISO?
    > Chyba dlatego poszly ci krzaczki.

    Sam już nie pamiętam. Wydawało mi się, że wysyłam w ISO a czytam w
    deklarowanym (także w UTF). Pozostaje mi posprawdzać czy na pewno, ale
    raczej tak mam.

  • 14. Data: 2012-10-18 20:47:31
    Temat: OT - (kodowanie) Re: Drobne 100$ z US - jak
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-18 20:43, MarekZ pisze:

    > Deklarujesz w wiadomości to: charset=ISO-8859-16

    No pacz-Pan! A jak sobie kliknę na moim post'cie "pokaż źródło", to widzę:

    (nie jest utf-8, bo spora część bandy w ogóle nie ma ustawionego
    kodowania, a pisze w ISO, sam staram się pisać w utf)

    Czary z mleka?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 15. Data: 2012-10-18 20:48:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > Sam już nie pamiętam. Wydawało mi się, że wysyłam w ISO a czytam w
    > deklarowanym (także w UTF). Pozostaje mi posprawdzać czy na pewno, ale
    > raczej tak mam.

    pierwszy jego post byl w utf-8, drugi w iso -16, trzeci w iso -2. :)

    tez mozna, ale wszystki mi sie zdekodowały poprawnie i w moich
    odpowiedziach do jego postow zapewne krzaczkow nie widzisz.

  • 16. Data: 2012-10-18 20:48:51
    Temat: Re: OT - (kodowanie) Re: Drobne 100$ z US - jak
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:

> [...]
    > (nie jest utf-8, bo spora część bandy w ogóle nie ma ustawionego
    > kodowania, a pisze w ISO, sam staram się pisać w utf)

    sprawdz inne swoje psoty :)

  • 17. Data: 2012-10-18 20:50:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:

> [...]
    > (nie jest utf-8, bo spora część bandy w ogóle nie ma ustawionego
    > kodowania, a pisze w ISO, sam staram się pisać w utf)

    no czary

    Jeśli nadawca w US jest ...

    Się wtrącę i uzupełnię ....

    Chyba u Ciebie ...

    plywasz

  • 18. Data: 2012-10-18 20:51:37
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > pierwszy jego post byl w utf-8, drugi w iso -16, trzeci w iso -2. :)
    >
    > tez mozna, ale wszystki mi sie zdekodowały poprawnie i w moich
    > odpowiedziach do jego postow zapewne krzaczkow nie widzisz.

    Ha, właśnie, że widzę te same krzaczki w twojej odpowiedzi z 20:44. Choć
    deklarację kodowania ma -2.

  • 19. Data: 2012-10-18 20:57:03
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > tez mozna, ale wszystki mi sie zdekodowały poprawnie i w moich
    > odpowiedziach do jego postow zapewne krzaczkow nie widzisz.

    Ale w odpowiedzi z 20:51 (bezpośrednio na post SQLwiela, bez mojego
    pośrednictwa), krzaczków nie widzę. czyli zagadka w większej części
    rozwiązana (u siebie muszę coś zmienić).

  • 20. Data: 2012-10-18 20:57:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > Ha, właśnie, że widzę te same krzaczki w twojej odpowiedzi z 20:44. Choć
    > deklarację kodowania ma -2.

    Ale krzaczki są w odpowiedzi na twoj post.
    Jak ty skrzaczyłeś, to ja już nie miałem możliwości naprawienia tego.

    Czy widzisz tez krzaczki w moich odpowiedziach bezposrednio na posty
    SQLwiel?