    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Drukarze z FED-u ....
    Date: Fri, 3 Jun 2011 18:49:59 +0200

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 08:28:29 +0200, Endriu napisał(a):

    > OBAMA I GAZ ŁUPKOWY
    > http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=948

    > "[...] Nic dziwnego, że amerykańskie fundusze inwestycyjne latają z tymi
    > dolarami po świecie, żeby je jak najszybciej wymienić na jakieś konkretne
    > aktywa. Polska jest dobrym miejscem bo trochę ich jeszcze ma. Ostatnio
    > okazało się, że mamy nawet skały łupkowe. [...]".
    >
    > W takim wypadku wynikało by chyba raczej, że o Dieterowskie wybicie na
    > USD/PLN raczej będzie trudno ...

    Nie mów hop Endriu. Jak sam wiesz "dziś na wozie jutro pod...". Myślę
    raczej o Euro niż o złotówce.
    Dzis przez kilka godzin CHF , JPY i... USD!!! były walutami ucieczki.
    Jak się wyjaśni ostatecznie sprawa z Grecją przyjdzie kolej na Hiszpanię,
    która pogrąży Europę w czymś co historia nazwie sovereign debt crisis.
    Oczywiście w przeciwieństwie do w.w. nie mówię że tak będzie bo wróżbita
    nie jestem, ale prawdopodobieństwo takich wypadków jest na pewno większe od
    1/2.