  • 1. Data: 2009-11-21 07:15:50
    Temat: Donald Tusk: pochwala w Kanadzie
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=su4Sl_3ceXs&NR=1
    <http://www.youtube.com/watch?v=su4Sl_3ceXs&NR=1>

    Wbrew pozorom jest to informacja jak najbardziej ekonomiczna.
    Jak wiadomo, Ukraina jest wlasnie testowana przez wirusa czarnych plucek.
    Tzn zagraza jej nowa plaga, na ktora nie ma lekarstwa. Wrzask sie
    rozlega w Polsce,
    umiejetnie podsycany przez lobby handlarzy aptecznych by natychmiast
    wydac setki
    milionow dolarow na szczepionke. Szczepionke, ktora jeszcze nie
    uratowala ani jednego
    zycia i ktora moze sama wszczepiac nam jakiegos syfa czy tez zmutowany
    gen co uczyni z nas
    tzw zombies, potulne owieczki idace na rzez w interesie wiekszego mocarstwa.
    Nasz dzielny Donek oparl sie namowom i nie chce wydac szmalu Polakow na
    rzecz niesprawdzona
    w dzialaniu a moze i grozna. Kanadyjczyk z video slusznie chwali Pana
    Premiera za cywilna odwage.
    Mowi ze jego postepowanie "seriously pisses off" (powaznie wkurwia)
    pewne czynniki tutaj.
    Ja bym teraz radzil by Donald Tusk co predzej zakupil polise
    ubezpieczeniowa na zycie.

    Aha, niech sam tez uwaza i nie da sie szczepic byle czym i byle komu.
    Szczepienie przed podroza
    na Lubiance to w czasach Stalina byla ulubiona metoda eliminacji
    zachodnich aresztantow. Praktykowana
    zreszta przez Zyda, lekarza wieziennego i zarazem profesora
    moskiewskiego uniwersytetu. Wszystko to opisuje
    pieknie Pawel Sudoplatov, general NKWD, w swej ksiazce pt Ostatni swiadek.

    fatso

  • 2. Data: 2009-11-21 20:07:29
    Temat: Re: Donald Tusk: pochwala w Kanadzie
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Uzytkownik "fatso"

    Mówisz ze sobie nagrabil po bandzie?
    Moze i tak, Kopacz (fsensie minister) sama by nie podjela tak strategicznej
    decyzji.
    Sprawa jest o tyle ciekawa, ze nawet TVN i GW jada po nich za ten numer.

  • 3. Data: 2009-11-21 20:23:35
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Sprawa jest o tyle ciekawa, ze nawet TVN i GW jada po nich za ten numer.

    Nie sprzedadza powierzchni reklamowej? Agorze i tak nic nie pomoze ;-)

    --
    AS

  • 4. Data: 2009-11-21 20:46:00
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie sprzedadza powierzchni reklamowej? Agorze i tak nic nie pomoze ;-)

    hehe dobre

    N tak przy okazji to właśnie przechodze grypę.. lekarz zrobił mi wymaz z
    gardła i wyszło, że to grypa typu A czyli prawdopodobnie sławny świński
    cukiereczek, bo co innego...
    Paniki mi jednak napędziła i w apteczkowym pogotowiu czekał tamiflu kupiony
    za 165zł ale nie skorzystałem bo w moim przypadku grypa jest a mam nadzieję,
    że już była bo dzisiaj czułem się znacznie lepiej, bardzo łagodna.
    objawy:
    Temperatura prawie bez zmian, kilku kresek nie ma sensu liczyć ale mierzyłem
    tylko 2 razy bo nie mam termometru, gdzieś wsiąkł.. najbardziej dolegliwe
    bóle stawów, kości - jak nigdy przy grypie nie miałem, ale to moje
    podejrzenia na grypę przynajmniej skierowało i zmęczenie.. nie mogłem nic
    robić... zauważalny był też ból głowy bo ze 3 dni trwał i szczególnie z tyłu
    tak nisko aż myślałem że z ciśnieniem coś nie tak i do tego wszystkiego brak
    kaszlu i prawie bez kataru.. tak jakby się chciał katar pojawić ale na
    nieudolnych próbach pokonania mojej odporności się skończyło. Plus dreszcze,
    dziwne bo w zasadzie chyba bez podwyższonej temperatury i nawet dzisiaj je
    miałem.

    najgorsze, że tydzień nie mogłem pracować byłem jakiś taki rozbity i
    zmęczony potwornie a przeważnie pracuje przy grypie :)

    na mnie już nie zarobią :)

  • 5. Data: 2009-11-21 21:45:14
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "deq" <

    > ... lekarz zrobił mi wymaz z gardła i wyszło, że to grypa typu A czyli
    > prawdopodobnie sławny świński cukiereczek, bo co innego...

    Miałes fart, z tego co mówią w przerwach między straszeniem tą grypą, to że
    ta odmiana przebiega łagodniej od sezonowej.
    Jedna z medialnych rozbiezności, której nie kumam.

  • 6. Data: 2009-11-21 21:54:11
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zgodnie z nieprzestrzeganymi zasadami netykiety,

    wypierd...j z takimi tekstami lizać dupę Ryżemu.

    niepozdrawiam
    IWSP

  • 7. Data: 2009-11-21 22:10:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:

    > Użytkownik "deq" <

    > Miałes fart, z tego co mówią w przerwach między straszeniem tą grypą,
    > to że ta odmiana przebiega łagodniej od sezonowej.
    > Jedna z medialnych rozbiezności, której nie kumam.

    Ja moge sobie przypomniec epizody prawdziwej grypy jaka mialem.
    Szczegolnie jeden, jakies 20 lat temu.
    Myslalem ze sie przekrece.To co na ogol nazywamy grypa to tylko male
    gowno, taki sobie podgrypek.
    Prawdziwa grypa czasem zabija a juz szczegolnie u mezczyzn, powoduje
    ogolne zmeczenie i depresje, czasem
    prowadzi nawet do samobojstwa z tego powodu. Osobiscie wierze w
    szczepienia i od lat szczepilem sie szczepionka
    Merrieur-Pasteur z Paryza, tym razem angielska. Dostalem wezwanie na
    szczepienie swinskiej grypy bo jestem w grupie
    wiekowej gdzie to tutaj daja darmo. Co do skutecznosci to nie wiem,
    wirus mutuje zlosliwie. Prawdopodobnie najbardziej
    sa narazeni ludzie mlodzi, podobnie jak to bylo ze slynna hiszpanka w
    1918r. Najlepsze i sprawdzone moje lekarstwo, ktore
    na ogol dziala to butelka rumu do wypicia z herbata.

    fatso

  • 8. Data: 2009-11-21 22:41:52
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 21 Lis, 22:54, "Ireneusz Wik" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > zgodnie z nieprzestrzeganymi zasadami netykiety,
    >
    > wypierd...j z takimi tekstami lizać dupę Ryżemu.
    >
    > niepozdrawiam
    > IWSP
    >
    > --

    Weekend, rynki śpią.
    A ty tak brutalnie wpier...lasz się, jak ludzie sobie rozmawiają.

    A propos netykiety i grupy.
    To zdanie:
    "wypierd...j z takimi tekstami lizać dupę Ryżemu"
    Do połowy jest zgodne, od połowy jest niezgodne z netykietą (czyli
    m.in. zasadami grupy)
    Więcej luzu

  • 9. Data: 2009-11-21 23:00:11
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]

    tak właśnie przeglądam strony zarażone tematem i widzę,.. poza bredniami w
    obie strony, ciekawe info...
    mianowicie, że na ukrainie rocznie umiera na grypę 4-6k ludzi a w samym
    Lwowie umarło 245 osób (chyba w 2007r. zamknąłem już tą stronę) więc jeśli w
    jednym roku umiera na samej ukrainie na grypę (powiązane z zapaleniem płuc)
    6000 osób a teraz na całym świecie umarło tyle samo to brak słów dla tej
    chorej medialnej prowokacji.
    Może delikatnie informują o łagodnym przebiegu bo jakby nie było, wiele osób
    już ją przemęczyło a jak widać na zwykłą sezonową grypę też się umiera. W PL
    na grypę sezonową umiera wg statystyk od kilkudziesięciu do również 6000
    osób rocznie więc gdzie jest problem świńskiej grypy to ja nie wiem. Bo
    argumentów brakuje po jednej stronie.

> [...]
    > 1918r. Najlepsze i sprawdzone moje lekarstwo, ktore
    > na ogol dziala to butelka rumu do wypicia z herbata.

    ja zaszczepiłem się raz kilka lat temu, miesiąc po tym szczepieniu byłem tak
    chory że również mało się nie przekręciłem i wylądowałem na 3 tygodnie w
    szpitalu z ANGINĄ niby właśnie pogrypową :))) wcześniej nie wiedziałem że z
    anginą można trafić do szpitala. Nie wiedziałem też, że można wykorkować z
    anginą ale już wiem.. Po aplikowaniu końskich dawek antybiotyków objawy
    ustawały, ale po odstawieniu antybiotyków czy przestawieniu na mniejsze
    dawki objawy wracały w swojej pełni w mniej niż 48h.
    Po tej grypie jakieś 3 miesiące później byłą powtórka z rozrywki i znowu
    trafiłem do szpitala z ANGINĄ, która nie reagowała na drastyczne dawki
    antybiotyków które mi aplikowali a nazw już nie pamiętam.. w każdym razie po
    3 antybiotyki naraz. penicylina krystaliczna dożylnie i 2 jakies silne
    aktybiotyki stosowane w leczeniu zamkniętym. Do tego po wyjściu ze szpitala
    przez prawie miesiąc dostawałem Dalacin-C też końskie dawki bo w aptece się
    dziwili co ja kupuję a miałem już dosyć pielęgniarek i robiłem sobie
    zastrzyki sam co kilka godzin do wenflona, który tylko co kilka dni mi
    wymieniali..

    Gdyby nie ta dziwna przygoda to może i bym się szczepił a tak wiem, ze nigdy
    na nic się nie zaszczepię. Nie wiem czym spowodowana była moja choroba i co
    to za dziadostwo dokładnie było, nie dowiem się ale mam przeczucie od
    początku że nie bez winy była szczepionka. Wolę rum z herbatą MNIAM.

  • 10. Data: 2009-11-21 23:49:06
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "fatso"

    > Co do skutecznosci to nie wiem, wirus mutuje zlosliwie.

    tak, pełna zgoda