  • 21. Data: 2009-07-14 16:21:11
    Temat: Re: Duży sukces byłego ubeka
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    " XXL" <d...@g...pl> wrote in message
    news:h3i5uh$l42$1@inews.gazeta.pl...
    > Virck <v...@v...com> napisał(a):
    >
    > Buzek, ktorego solidaruchy swojego czasu totalnie rozpierdolily kraj od
    > czasu kompromitacji wyborczej, gdzie AWS wypadlo z obiegu nie osignal nic.
    > nieszczęście.
    > Typowe polactwo, niestety.

    Ty chyba na emigracji w tamtym czasie byles, bo takiego syfu jak burdelu za
    AWS to nie mial zaden inny Rzad....
    Rozjebali kraj i postawili nad przepascia..W tym czasie nachapaly
    solidaruchy wiecej niz komunisci....Presz z solidaruchowa szumowina. A Buzek
    kameleon na wozek....

  • 22. Data: 2009-07-14 19:36:15
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasu kompromitacji wyborczej, gdzie AWS wypadlo z obiegu nie osignal nic.

    Ja wiem czy cieszyć? Konfitury jeśli chodzi o unijne stanowiska są gdzie
    indziej. O ile się nie mylę inne nacje, francuzi bodaj oddali nam swoje
    poparcie własnie za stanowisko komisarza (realna władza). Wolałbym żeby to
    nasi tak to rozgrywali. Nieszczęście się nie stało, ale trzeba umieć
    spojrzeć na to trzeźwo. Jak się będziemy tak jarać to nic nie osiągniemy.

  • 23. Data: 2009-07-14 19:48:09
    Temat: Re: Duży sukces byłego premiera
    Od: "Piotr Lipski" <a...@w...pl>

    > Mam tę satysfakcję, że głosowałem na J.Buzka w wyborach do Parlamentu
    > Europejskiego.
    > Jak widać, prof.Buzek został doceniony nie tylko przez swoich wyborców w
    > Polsce.

    były charyzmatyczny premier Jerzy Buzek...

    "Jednym z najpoważniejszych wyzwań rządu AWS był strajk pielęgniarek, które
    domagały się podwyżek. W rządzie nikt nie miał koncepcji, jak go wygasić.
    Kamińska wpadła na pomysł, by premier zaprosił strajkujące pielęgniarki do
    siebie na obiad, bo dzięki temu poczują się dowartościowane i zakończą strajk.
    Buzek zapalił się do tej propozycji, ale jeden z doradców powiedział: to zły
    pomysł, bo pielęgniarki okupują każdy budynek, do którego wejdą. Gdy się
    oflagują w gabinecie premiera, będzie skandal. Skołowany szef rządu uznał, że
    jeżeli odkręci klamki od okien, to pielęgniarki nie będą mogły wywiesić flag, po
    czym osobiście w nocy miał to zrobić. Jakież było zdumienie sprzątaczki, gdy
    weszła rano do gabinetu Buzka i stwierdziła, że okna nie mają klamek."

    http://www.rp.pl/artykul/2,328629_Dobry_czlowiek__al
    e_nie_polityk.html

    PL

  • 24. Data: 2009-07-14 20:21:19
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

> [...]
    > czasu kompromitacji wyborczej, gdzie AWS wypadlo z obiegu nie osignal nic.

    To kogo byś w końcu wolał?, swojego ubola z trzema pseudonimami, czy tego
    żydka-pirata drogowego który na szczęście gryzie już glebę - BO TO DLA NIEGO
    GRZALI TEN STOLEC - a Buzek "Karol", "Docent", "Oris", to tylko taka mierna,
    bierna, ale wierna zapchajdziura z łapanki...

  • 25. Data: 2009-07-14 20:36:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "mow mi kondonek" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    kondonek, zmień pozycję bo przysiadłeś tętnicę doprowadzającą tlen do tego
    co było kiedyś twoim mózgiem i nawijasz w kółko to samo :)))

    --
    marfi

  • 26. Data: 2009-07-14 20:52:47
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kondonek, zmień pozycję bo przysiadłeś tętnicę doprowadzającą tlen do tego
    > co było kiedyś twoim mózgiem i nawijasz w kółko to samo :)))

    ty się kurwa nic nie martw, tylko zapodawaj którą francę wolisz i czy jesteś
    dumny jak bolszyj Slawek z kapusia "Karola", "Docenta", "Orisa" Buzka -
    wiem, że prawda w oczy kole POmyjacki elektorat.

  • 27. Data: 2009-07-14 21:24:55
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 14 Lip, 22:21, "mow mi kondonek" <g...@c...es> wrote:

    Mnie te wasze gadki nie interesują, ale
    cytat:

    ............................., czy tego
    żydka-pirata drogowego który na szczęście gryzie już
    glebę ...............

    Czy 'mow mi kondomek' jest dla Was człowiekiem do dyskusji ???

  • 28. Data: 2009-07-14 22:02:36
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    dla mnie pucybuty ryżego śmiecia nie są.

  • 29. Data: 2009-07-15 02:18:13
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Piotr Lipski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | weszła rano do gabinetu Buzka i stwierdziła, że okna nie mają klamek."

    dzięki za sznurek :)
    wyjątkowo trafna charakterystyka
    Barbara

  • 30. Data: 2009-07-15 06:56:42
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > p.s. Ludzie, przecież wy macie nierówno pod sufitem !!!
    > Zamiast się cieszyć z tego, że nasz rodak został wyróżniony i doceniony
    > (bo ta
    > nominacja o tym świadczy)

    W takich sytuacjach w PRL, ze: "Narod je szynke ustami swoich
    przedstawicieli"

    Leszek