    From: "dan" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Dzialanosc gospodarcza i problem z kontem firmowym
    Date: Mon, 11 Sep 2006 14:17:32 +0200

    Witam,

    Rozmawialem ostatnio z moim znajomym, ktory twierdzi, ze zaden bank nie chce
    mu zalozyc konta prywatnego, bo prowadzi dzialanosc gospodarcza. Mial konto
    prywatne w PEKAO S.A. ale mu zmienili na firmowe.

    Ja na podst. swojej wiedzy powiedzialem, ze owszem konto firmowe musi miec,
    ale nikt nie powinien mu robic problemow przy zakladaniu konta prywatnego.
    On jednak upieral sie, ze nie ma takiej mozliwosci.

    Nie znalazlem w sieci potwierdzenia jego slow.

    O co chodzi? Moglby mi to ktos wyjasnic?

    --
    Pozdrawiam,
    dan