  • Data: 2010-04-19 08:53:32
    Temat: Dziwne: BA - 3.5% tylko w Londynie
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nerwy napiete jak struna bo tak dluzej nie wytrzymamy. Cos musi peknac
    jesli samoloty nie wznowia
    ruchu powietrznego w najblizszych dniach. Dlatego tez spadek dzis rano
    na londynskiej gieldzie
    jednej z najwiekszych linii w swiecie, British Airways o jedynie 3.5% to
    tyle co nic. Jesli transport lotniczy
    sie zawali to ja prorokuje nowy kryzys na gieldzie, tym razem prawdziwa
    recesje.
    Moja ulubiona stacja TV on-line rosyjskie Vesti.ru, prorokuje na bazie
    danych historycznych, ze ten
    cholerny wulkan moze dymic nawet 2 lata. No to sie Planeta Ziemia
    ochlodzi, nie tylko termicznie.

    fatso