  • 11. Data: 2010-06-08 20:41:10
    Temat: Re: Dziwne transakcje na biotonie
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hum9mm$i7u$1@inews.gazeta.pl...

    > Trzeba byłoby prześledzić z jakim kursem pojawiło się pierwsze zlecenie,
    > czy
    > aby nie wskoczyło 'na chwilę' na pierwsze miejsce w tabeli.
    >
    > Nie wiem czy akurat tu to było, ale generalnie: mogła być umówiona
    > transakcja
    > (dwa podmioty w 1 biurze, chociaż niekoniecznie w jednym). Mógłby też być
    > transfer 1 podmiotu między 2 biurami (prowizje za K/S niższe niż opłata za
    > transfer). Może też to był jeden z etapów chwilowego 'czyszczenia'
    > akcjonariatu przed publikacją kto ma 5% (i więcej) na WZA.

    A ja przypuszczam, że 10 maja ktoś kupił 38 000 000 akcji po 0,22 i
    wystawił to na sprzedaż po 0,22 :)

    --
    marfi

  • 12. Data: 2010-06-08 20:42:22
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja przypuszczam, że 10 maja ktoś kupił 38 000 000 akcji po 0,22 i
    > wystawił to na sprzedaż po 0,22 :)

    Miało być:

    A ja przypuszczam, że 10 maja ktoś kupił 38 000 000 akcji po 0,20 i

  • 13. Data: 2010-06-08 20:55:49
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    marfi wrote:

    > Przecież napisałem wyraźnie: w arkuszu, na szczycie jest w tej chwili
    > POJEDYŃCZE zlecenie sprzedaży 8 496 181 sztuk po 0,22 - rano pewnie było
    > ~20 000 000. Możesz więc jutro rano kupić 5 000 000 akcji po 0,22 w
    > JEDNEJ transakcji.

    Dobra, najwyższe zrozumiałem jako najwyższą ilość sztuk a nie najwyżej w
    kolejce ;)

    Dzięki za wyjaśnienie ;)

    Mroziu

  • 14. Data: 2010-06-08 21:12:36
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Jeżeli to pytanie do mnie to podaję datę złożenia zlecenia. (10.05.2010)

    a nie, pytałem Mrozia

  • 15. Data: 2010-06-08 21:25:12
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Mroziu"

    > Ja podaję godzinę zawarcia transakcji. Co było w arkuszu to nie wiem.

    Bez tego (co było w ofertach) wnioski o "czymś dziwnym" są nieuzasadnione.