  • 1. Data: 2009-03-10 12:08:17
    Temat: EUR/USD - jaka przyszłość ;)
    Od: "root" <r...@v...pl>

    Witam, nie wiem czy to własciwa, bo nie widzę tu wielu którzy "bawią" się
    forexem, ale zaryzykuje pytanie i prośbę o opinie co do przyszłości tej pary
    i dolara w ogólności. Chodzi raczej o kilkumiesięczne prognozy, bo poki co
    daytrading to raczej nieporozumienie (przynajmniej dla mnie).
    Właściwie to "serce" podpowiada mi generalny spadek wartości Euro ale
    wybicie w górę , które miało miejsce w grudniu burzy mój spokój. Dawno nie
    byłem w takiej kropce jak teraz, dlatego wszelkie opinie będą mile widziane

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-10 12:12:59
    Temat: Re: EUR/USD - jaka przyszłość ;)
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Eurorubel się sypie na naszych oczach. Moim zdaniem 0.96 do wakacji
    zobaczymy, a jeśli jakiś kraj (Grecja albo Włochy) oficjalnie bąknie o
    wyjściu z eurozony, to myslę że nawet 0,7 jest mozliwe. W tym roku.
    AS

  • 3. Data: 2009-03-10 13:08:45
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > wybicie w górę , które miało miejsce w grudniu burzy mój spokój. Dawno
    > nie byłem w takiej kropce jak teraz, dlatego wszelkie opinie będą mile

    W zasadzie wrozeniem sie nie zajmuje, ale ...
    Jeszcze nie ma wyrazniejszego sygnalu, jednak na najblizszy czas (miesiac,
    moze dwa) obstawialbym wzrost EURUSD. Ja sam poki co jeszcze jestem na S,
    ale moj system zbliza sie do wygenerowania sygnalu kupna.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2009-03-10 13:39:45
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zobaczymy, a jeśli jakiś kraj (Grecja albo Włochy) oficjalnie bąknie o
    > wyjściu z eurozony, to myslę że nawet 0,7 jest mozliwe. W tym roku.

    I dokąd wyjdzie z tej eurozony?

  • 5. Data: 2009-03-10 13:57:38
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > I dokąd wyjdzie z tej eurozony?

    Wróci do Drahmy/Liry. A myślisz po co Francja i Holandia utrzymują po cichu
    waluty pochodne od starych walut na niektórych terytoriach zamorskich? Bo
    dzięki temu nie muszą przestawiać systemu bankowego na nową walutę a jedynie
    skasują drugą używaną równolegle (EUR - European Union Ruble) a zostawią
    franka i guldena ;-)

    linki:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Gulden_holenderski

    AS

  • 6. Data: 2009-03-10 14:04:18
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    jedynie
    > skasują drugą używaną równolegle (EUR - European Union Ruble) a zostawią

    To już lepiej jak przewidują koniec świata.

  • 7. Data: 2009-03-10 14:05:52
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    A tu nowiutkie franki francuskie xpf:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1f/1
    0000_Francs_Pacifique.jpg

    AS

  • 8. Data: 2009-03-10 14:07:07
    Od: k...@o...pl

    On 10 Mar, 14:57, "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > skasują drugą używaną równolegle (EUR - European Union Ruble) a zostawią
    Właśnie laickie pytanie, nie da się tak, żeby mieć dwie waluty na raz?
    I tak kurs jest powiązany przez jakiś czas, więc może pozostawić taki
    status przejściowy "na zawsze". No i przydałyby się zasady
    występowania ze strefy Euro przed przystąpieniem do niej:)

  • 9. Data: 2009-03-10 14:13:00
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

[...]

    Da się - Francja i Holandia tak mają ;-) Wielka Brytania używa na swoich
    terytoriach trzech walut (Funta GBP w 7 odmianach, Dolara Amerykańskiego USD
    na Wyspach Dziewiczych oraz Dolara Nowozelandzkiego NZD na Pitcairnie).

    AS

  • 10. Data: 2009-03-10 15:06:31
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    1.65