  • 11. Data: 2009-03-10 15:09:09
    Temat: Re: EUR/USD - jaka przyszłość ;)
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    NY wrote:
    > 1.65
    > NY
    To jeszcze jakbys kolegom SL podpowiedzial..
    MaciejZ

  • 12. Data: 2009-03-10 15:15:35
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > To jeszcze jakbys kolegom SL podpowiedzial..
    > MaciejZ

    To chyba jest SL :-)

  • 13. Data: 2009-03-10 15:29:06
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    Użytkownik "Maciej Zywno" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To jeszcze jakbys kolegom SL podpowiedzial..
    > MaciejZ

    1.23

    NY

  • 14. Data: 2009-03-10 17:27:38
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Witam, nie wiem czy to własciwa, bo nie widzę tu wielu którzy "bawią" się
    > forexem,...

    Toć na GPW mamy FUSD i FEUR

  • 15. Data: 2009-03-10 18:01:24
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > Toć na GPW mamy FUSD i FEUR
    A jusci mamy ale jakos nie widze wielkiego zainteresowania grupy tematyka
    walut wiec wolalem ostroznie zapytac by nie dostac zjebki na samym wstepie

    P.S.
    Milo ze sie odzywasz ;)

  • 16. Data: 2009-03-10 21:52:54
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > A jusci mamy ale jakos nie widze wielkiego zainteresowania grupy tematyka
    > walut wiec wolalem ostroznie zapytac by nie dostac zjebki na samym wstepie

    O, jak żesz sie boisz znowu zjebki.

    BTW gdyby to zrobili 24/24...
    + np. es.f

    Taaa....

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-03-11 08:14:17
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > O, jak żesz sie boisz znowu zjebki.
    Przyznasz jednak że jezyk grupy nie zmienił się od miesięcy a nawet lat. Na
    merytoryczne pytanie rzadko dostaje się merytoryczną odpowiedź. A epitety
    typu baran, frajer należą do najlżejszych. Dlatego właśnie strach mnie
    ogarnia.
    A wracając do pytania to ty co widzisz w kreskach na tej parze ?

  • 18. Data: 2009-03-11 08:15:55
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Przyznasz jednak że jezyk grupy nie zmienił się od miesięcy a nawet lat.
    > Na merytoryczne pytanie rzadko dostaje się merytoryczną odpowiedź. A
    > epitety

    Merytoryczne pytanie o przyszłość kursu?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 19. Data: 2009-03-11 12:11:53
    Od: "root" <r...@v...pl>

    > Merytoryczne pytanie o przyszłość kursu?
    No własnie. I to miałem na mysli ;)

  • 20. Data: 2009-03-13 19:10:14
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    root pisze:
    > Witam, nie wiem czy to własciwa, bo nie widzę tu wielu którzy "bawią" się
    > forexem, ale zaryzykuje pytanie i prośbę o opinie co do przyszłości tej pary
    > i dolara w ogólności. Chodzi raczej o kilkumiesięczne prognozy, bo poki co
    > daytrading to raczej nieporozumienie (przynajmniej dla mnie).
    > Właściwie to "serce" podpowiada mi generalny spadek wartości Euro ale
    > wybicie w górę , które miało miejsce w grudniu burzy mój spokój. Dawno nie
    > byłem w takiej kropce jak teraz, dlatego wszelkie opinie będą mile widziane

    EUR/USD trend wzrostowy
    GOLD trend wzrostowy
    EUR/GBP trend spadkowy, więc długa na GBP/USD
    EUR/PLN trend spadkowy, więc krótka na USD/PLN

    budowanie pozycji zakończone - dobra okazja ten Kryzys ;)
    pozdrawiam
    Tomasz

    ps. http://www.wrzuta.pl/obraz/wIPguhs1iI/pozycja