  • 1. Data: 2009-03-08 22:30:34
    Temat: [OT] Zmarł Religa
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    [*]

  • 2. Data: 2009-03-08 23:15:21
    Temat: Re: [OT] Zmarł Religa
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    news:gp1h20$ldt$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > [*]

    Moja babcia też zmarła kilka lat temu. Zapomniałem o tym napisać na grupę.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-03-09 07:22:44
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" alias Kowalski:

    > Moja babcia też zmarła kilka lat temu. Zapomniałem o tym napisać na grupę.

    A co Szanowna Babcia, prócz robienia lodów Dziadkowi, umiała robić?

    Zdroofka Johnny

  • 4. Data: 2009-03-09 07:28:09
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    johnny pisze:

    > A co Szanowna Babcia, prócz robienia lodów Dziadkowi, umiała robić?

    Szarlotkę.

  • 5. Data: 2009-03-09 07:38:27
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Agaton" <gigsa@USUN_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Szarlotkę.

    Nie zawaliłaby okazji do reformy służby zdrowia

  • 6. Data: 2009-03-09 08:41:51
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "skippy"
    > [*]

    Nie wiem jakim byl chirurgiem, ale jako minister nie wyroznil sie niczym po
    za frontalnym atakiem na doktora G.

    Leszek

  • 7. Data: 2009-03-09 08:57:00
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "skippy"
    >
    > Nie wiem jakim byl chirurgiem, ale jako minister nie wyroznil sie niczym
    po
    > za frontalnym atakiem na doktora G.

    ...który ma tylko kilkadziesiąt zarzutów.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 8. Data: 2009-03-09 09:16:54
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > ...który ma tylko kilkadziesiąt zarzutów.

    Zarzuty to sprawa sadu. On zaatakowal go jako bylego podwladnego, ktory nie
    zrobil czegos jak Religa chcial

    Leszek

  • 9. Data: 2009-03-09 09:54:30
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    > Zarzuty to sprawa sadu. On zaatakowal go jako bylego podwladnego, ktory
    > nie zrobil czegos jak Religa chcial
    >
    > Leszek

    co nie zmienia faktu, że ten doktor G ma kilkanaście zarzutów.... jest więc
    człowiekiem jakim jest i wychodzi na to, że zachowanie Religi w stosunku do
    niego było uzasadnione... pozdr :)

    ps. są ludzie, którzy nie zauważą góry, mimo że mają ją przed sobą.... pozdr
    :)

  • 10. Data: 2009-03-09 10:32:29
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "pluszowy miś" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stosunku do niego było uzasadnione... pozdr :)
    >
    > ps. są ludzie, którzy nie zauważą góry, mimo że mają ją przed sobą....

    bardziej rozumiem krytykę dra Gie przez innego lekarza szczególnie wybitnego
    fachowca niż przez takiego ludzkiego śmiecia jak Zero, jednak z drugiej
    strony mam bardzo mieszane uczucia w związku z przypadkami z rodziny jak
    również innego przypadku z poza rodziny na temat kopert i innych prezentów
    dla doktora R, jakie otrzymywał w Zabrzu... w świetle tego, nie powinien
    rzucać kamieniem. Czystego lekarza to chyba nie sposób znaleźć i z
    niewielkim niebezpieczeństwem oskarżenia kogoś niewinnego można uogólnić, że
    każdy brał lub bierze.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.