  • 1. Data: 2011-11-29 08:27:54
    Temat: EUR w Polsce w sondażach: za 29% (-9%), przeciw 53% (+6%) - czyli 15 latkowie EUR nie uratowali
    Od: "A. Filip" <a...@p...onet.pl>

    http://waluty.wp.pl/kat,7069,title,Polacy-niechetni-
    euro-MFIpsos,wid,14030593,wiadomosc.html
    Polacy niechętni euro - MF/Ipsos
    PAP | 29.11.2011 | 08:24
    29.11. Warszawa (PAP) - Badania przeprowadzone przez Ipsos na zlecenie
    ministerstwa finansów pokazują, że odsetek osób o negatywnym stosunku
    do wprowadzenia w Polsce euro wzrósł o 6 pkt proc. do 53 proc.,
    podczas gdy zwolenników spadł o 9 pkt proc. do 29 proc.
    Badania przeprowadzono przez Ipsos Observer we wrześniu br. na
    zlecenie ministerstwa finansów (Ipsos/MF) na reprezentatywnej próbie
    ogólnopolskiej, liczącej 1013 osób w wieku 15 lat i więcej. [...]

    Nawet 15 latkowie EUR nie uratowali? :-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Lepszy mądry wróg, niż głupi przyjaciel.

  • 2. Data: 2011-11-30 13:57:53
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Nawet 15 latkowie EUR nie uratowali? :-)

    Ciekawe kto zamowil to badanie bo od tego zalezy jego wynik

    Leszek

  • 3. Data: 2011-11-30 16:04:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...onet.pl>

    "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> pisze:

    > Ciekawe kto zamowil to badanie bo od tego zalezy jego wynik
    >
    > Leszek

    Potrafisz *czytać* z pamiętaniem? Było napisane kto zamówił i kto
    przeprowadził nawet we fragmencie który zacytowałem w poście
    otwierającym wątek.

    http://waluty.wp.pl/kat,7069,title,Polacy-niechetni-
    euro-MFIpsos,wid,14030593,wiadomosc.html

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Życie to najkorzystniejszy interes - dostajemy je za darmo.
    -- Przysłowie żydowskie (pl.wikiquote.org)